• We waren gisteren met wat mensen naar zo'n caféding gegaan. Het was echt super leuk, maar we kenden er serieus helemaal niemand. Er was wel één iemand die we wel kende, dat is een neef van een vriend van mij en mijn beste vriendin. Hij was eens met ons mee gegaan naar de kermis.
    Hij stond dus best langs bij ons. Ik ging samen met een vriendin drinken halen. Had hij tegen mijn beste vriendin gezegt dat zij -dat andere meisje- wel een leuk meisje was.
    Later op de avond komt hij vooral bij mij staan en grijpt hij me de hele tijd vast. En toen vroeg hij allemaal aan mijn beste vriendin of ik met iemand bezig was en wat ik van hem dacht, terwijl hij degene was die vooral vond dat ik hem leuk vond.
    Zegt hij net op msn dat hij mij vast pakte omdat hij dat andere meisje niet kon krijgen.

    Jep, altijd leuk om te horen. Jongens.. --'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sommige jongens zijn eikels.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Sommige jongens zijn eikels.


    hey kijk ik weet niks!

    Ahw, dat is stom.
    Indd, sommige jongens zijn gwn dikke eikels..

    Belieburx schreef:
    Sommige jongens zijn eikels.


    Dat kun je wel stellen, ja.

    - Ik heb ook nog bijna een heel glas bier over me heen gekregen, en dat was geen ongelukje van zo'n jongen. Ik heb wel terug gepakt door ook bier over hem heen te gooien en toen mocht hij mij? Haha die gast was nou écht geniaal! 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jongens zijn simpel weg het zwakkere geslacht, soms kunnen die gewoon echt niet nadenken. Hate them. Kill them.

    Kut jongens..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb wel echt het idee dat jongens voor me vallen als ik een keer 'hoi' tegen ze zeg ofzo, losers. Dat heb ik namelijk al weleens mee gemaakt, dat ze me helemaal geweldig vonden, terwijl ik niet meer dan 'hoi' had gezegt. Ik bedoel, dat is toch dom? 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Belieburx schreef:
    Sommige jongens zijn eikels.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Pirates schreef:
    Ik heb wel echt het idee dat jongens voor me vallen als ik een keer 'hoi' tegen ze zeg ofzo, losers. Dat heb ik namelijk al weleens mee gemaakt, dat ze me helemaal geweldig vonden, terwijl ik niet meer dan 'hoi' had gezegt. Ik bedoel, dat is toch dom? 8D

    hat ik ook -.-' zelfs aleen op hyves door en profiel foto


    Shoganai i ne~

    Daar moet je boven leren staan, Sanne. Als ze zo doen, zijn ze jou gewoon zó hard niet waard.
    Jij verdient beter, lief.(flower)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Daar moet je boven leren staan, Sanne. Als ze zo doen, zijn ze jou gewoon zó hard niet waard.
    Jij verdient beter, lief.(flower)


    Bedankt lieve Marleen! (flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Pirates schreef:
    (...)

    Bedankt lieve Marleen! (flower)


    Ah gekkie, je hoeft mij niet te bedanken! Het is gewoon waar.:9~


    everything, in time

    Asshole.
    Meer kan ik niet zeggen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jongens kunnen echt een stelletje klootzakken zijn hoor :S

    Hij is je niet waard :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Weetje wat misschien nog het stomste was? Hij had mij zo vast, waardoor ik zeg maar niet echt weg kon, en toen ging hij mij ''laten zien'' aan zijn vrienden alsof ik zijn vriendin was. Toen keek ik echt naar mijn vriendin van: 'What the hell is dit?''


    Big girls cry when their hearts are breaking