• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal 2 - 1 FC Barcelona, 16 februari

    FC Barcelona - Arsenal, 8 maart. 20:40

    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april.


    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Nee, dat wordt hem gewoon (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RxMadridista schreef:
    klik hier kan je een eigen i(L) shirt maken
    dus ook; I (H) SERGIO

    Op zo'n gelijkwaardige site had ik een keer zelf een t-shirt ontworpen, en dat leek als twee druppels water op een echt voetbalshirt maar ik kon hem niet bestellen, vanwege de copyright of zo.

    Saffier schreef:
    (...)
    Op zo'n gelijkwaardige site had ik een keer zelf een t-shirt ontworpen, en dat leek als twee druppels water op een echt voetbalshirt maar ik kon hem niet bestellen, vanwege de copyright of zo.


    :O Dat is best wel.. Kutjes.. hehe


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    :O Dat is best wel.. Kutjes.. hehe

    Ja, en nu weet ik zeker dat mensen mij zwak gaan vinden of zo, maar ik dacht; Ja, ik maak hem lekker zelf en bestel hem dan en dan is 'ie spotgoedkoop. Maar kon niet met copyright. Maar baalde wel, want die mogelijkheid gaven ze wel op internet en hij leek er echt op de echte.

    Saffier schreef:
    (...)
    Ja, en nu weet ik zeker dat mensen mij zwak gaan vinden of zo, maar ik dacht; Ja, ik maak hem lekker zelf en bestel hem dan en dan is 'ie spotgoedkoop. Maar kon niet met copyright. Maar baalde wel, want die mogelijkheid gaven ze wel op internet en hij leek er echt op de echte.


    Idd, wel een beetje raar dat het eerst wel lijkt te kunnen maar dat het uiteindelijk toch niet kan. Eerst ff hoop geven en daarna heb je gewoon dikke pech ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hebben we nou het hele topic over kleding? :x


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Century schreef:
    Hebben we nou het hele topic over kleding? :x

    Ja, je hebt gelijk. We kappen ermee. Ik zoek een leuk liedje wat bij me Robin van Persie verhaal past. En serieus, mijn celebrity crush neemt echt een extreme wending.

    Century schreef:
    Hebben we nou het hele topic over kleding? :x


    Jaaaaa
    en waarom niethahaha..
    hij moest zo nodig van de mods gesloten worden, of naar offtopic in dit geval.
    dus dan mogen we ook offtopic (A)
    maar oke
    laten we het over voetbal hebben..

    Een bal is rond


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    RxMadridista schreef:
    (...)

    ):

    Ach ja, ik hoefde deze winter geen nieuwe jas te kopen want ik kon gewoon in mijn zomerjas blijven lopen_O_


    Ik heb een dikke winterjas, maar draag altijd een van mijn 2 dunne leren jasjes, omdat die gewoon veel leuker zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tja haha
    ik moet afsluiten -.-
    ouders..
    haha tot morgen denk ik? leukerds xxxxxx


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Jaaaaa
    en waarom niethahaha..
    hij moest zo nodig van de mods gesloten worden, of naar offtopic in dit geval.
    dus dan mogen we ook offtopic (A)
    maar oke
    laten we het over voetbal hebben..

    Een bal is rond


    Die opmerking maakt mijn vader altijd-.-' En dan staat een club met 5-0 voor in de 85ste minuut. En dan zeg ik dat die club gewonnen heeft. En dan komt mijn vader 'De bal is rond'. Zo ontzettend irritant.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    (...)

    Die opmerking maakt mijn vader altijd-.-' En dan staat een club met 5-0 voor in de 85ste minuut. En dan zeg ik dat die club gewonnen heeft. En dan komt mijn vader 'De bal is rond'. Zo ontzettend irritant.


    HAHAHAHA hoo dat vind ik even grappig :P
    Mijn papa zei het net namelijk ook, vandaar dat ik het kopieerde (:
    Vaders.. *zucht*


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Century schreef:
    Tja haha
    ik moet afsluiten -.-
    ouders..
    haha tot morgen denk ik? leukerds xxxxxx


    net nu we het weer over voetbal gaan hebben ga jij weg..

    Toedeeeeeels
    xxxxxx


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Hee, wie heeft er allemaal vakantie en is dus de hele dag morgen online? -Steekt hand op-

    RxMadridista schreef:
    (...)

    HAHAHAHA hoo dat vind ik even grappig :P
    Mijn papa zei het net namelijk ook, vandaar dat ik het kopieerde (:
    Vaders.. *zucht*


    Oh, vaders werken allemaal op dezelfde manier.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.