• Ja op mijn broer!
    Hij begon in mei met de opleiding korps mariniers, en hij heeft hem gister afgerond! Het was echt een zware opleiding, en hij was ook echt kapot elke keer.Hij was ook al eens eerder begonnen met deze opleiding, maar hij zat niet lekker in zijn vel dus na 4maanden was hij gestopt en vrijwel meteen had hij spijt. Daarom is hij opnieuw begonnen (: Maar hij had gister de beëdiging en daar werd bekend gemaakt wie de best men van de opleiding was. Ook had je een nummer 2 en 3. En mijn broer is dus gewon 2e geworden van heel de opleiding! Serieus, ik had tranen in mijn ogen toen ik het hoorde, ik was zo trots op hem :D
    En ze hadden ook zo'n net pak aan, dus ik ging met hem op de foto hehe.

    Dus, is iemand anders nog trots op zijn/haar familie leden?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik gaaa hopen dat mijn broer word aan genomen op het MBO :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha wat leuk voor jullie =)
    Op het moment heb ik niet echt iets om te trots op te zijn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oh, wat goed van hem. :Y)
    Mijn broer heeft mijn taak van P.O. gered. =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben trots op mijn nicht.. Maar op me broer eerlijk gezegd niet, hij is lui en doet helemaal niets

    Gefeliciteerd met je broer ;)

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 13:44 ]


    What is youre favo scary movie?

    Waw, awesome ;o


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Trots? Komt nog wel i quess. xd


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    Trots? Komt nog wel i quess. xd


    Poewiee, trots op je broer komt nog wel?:P offeeh..

    @de rest.. thank you! (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ja, heel trots! mijn nicht van 13 die nog maar sinds begin dit schooljaar piano speelt en nooit eerder iets van muzieklessen heeft gevolgd kreeg gisteren te horen van haar pianoleraar dat ze naar een conservatorium moet gaan! ik ben echt enorm trots op haar. ( en ook omdat ik haar vorige week heb kunnen overtuigen om ook quizlet te nemen en ze er nu al even verslaafd aan is als ik!) (lol)


    Love? No. I prefer cats.

    Knap van hem dat hij toch doorgezet heeft!
    Ik ben trots op mijn broertje, omdat hij VWO doet. En ik ben trots op mijn opa en oma, omdat ze het ondanks alles toch zo goed redden samen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nee ik ben niet echt trots op mijn broers. Ze zijn beide echt onwijs stom bezig x'D


    -