Klik maar eens even hier. Het blijkt dat je handschrift heel veel over je zegt. Nou ja, het is maar of je er in geloofd of niet. Ik denk dat het best waar kan zijn, geloofde het eerst namelijk ook niet, maar het klopt best wel wat ik eruit kreeg.:'D
Zo werkt het: Klik op de link. Als je iets naar onder scrolled, zie je in het plaatje allemaal verschillende a's. Kijk welke het meest op jouw 'a' lijkt. Naast de letters zie je cijfers, zoek het cijfer dat naast "jouw letter" staat en zoek hem dan terug in de lijst.(Je kun op het plaatje klikken om het groter te maken.) Zo zie je wat jouw letter over je zegt. Dit gaat door van de A tot en met de F.(:
Post hier dan wat je eruit hebt gekregen, als je wilt natuurlijk.
Mijn uitkomst:
A:
8. Deze persoon is vrij terughoudend en soms jaloers op anderen die impulsief durven zijn.
B:
6. Deze persoon heeft een gezonde kijk op geld streeft naar een rechtvaardige beloning.
C:
8. Deze persoon is niet kwaadaardig, maar wel naïef en onnadenkend.
2. Deze persoon gaat behoorlijk rustig en kalm om met gevoelens van woede.
E:
7. Deze persoon maakt zich zorgen over bepaalde gebeurtenissen in het leven, de letter is erg onregelmatig.
F:
3. Deze persoon is erg perfectionistisch en doet zich anders voor dan hij is omdat hij bang is dat men hem niet accepteert zoals hij werkelijk is.
[ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 12:30 ]
everything, in time