• Wie heeft van die echte sportschoenen, van die kotslelijke? Want me ouders gaan ze voor me kopen, maar ik wil ze niet. Want ze zijn zo ontzettend lelijk. Maar zij zeggen dat ik dan veel minder pijn heb aan de voet na het sporten. Dus moet ik ze gaan stoppen of het toch maar doen?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb knalblauwe van Adidas :') Alleen ik sportte meestal gewoon op mijn Vans haha.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    FCBarcelona schreef:
    Wie heeft van die echte sportschoenen, van die kotslelijke? Want me ouders gaan ze voor me kopen, maar ik wil ze niet. Want ze zijn zo ontzettend lelijk. Maar zij zeggen dat ik dan veel minder pijn heb aan de voet na het sporten. Dus moet ik ze gaan stoppen of het toch maar doen?


    Als je ze echt niet wil, je ouders overhalen om niet te kopen.


    <3

    ik zou het wel doen, het is dan het beste voor je voet, en als ik het zo hoor heb je er al wat problemen mee. En het gaat toch niet om het mooie alleen? Maar toch ook om de functie?

    Je kan nee zeggen, maar dan later niet klagen dat je evt last van je voet hebt ;)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Mijn sportschoenen zijn ook superlelijk maar ik heb platvoeten en ik loop naar binnen toe, dus ik kan niet op alle schoenen lopen, aangezien ik nog geen steunzolen heb ;__;


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Mijn sportschoenen zijn juist mooi!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Er zijn toch ook leuke sportschoenen? Zoals sneakers van Adidas of Nike. :9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb ze alleen voor het hardlopen, voor school ga ik daar echt niet in lopen :x


    You are beautiful, you are love.

    Ik zou gewoon echt weigeren om ze te dragen. Maar mijn ouders weten zelf ook wel, dat als ik iets niet mooi vind dat ik er dan ook beslist niet in ga lopen.

    Ik heb gewone sportschoenen van Nike. Redelijk wit. (:
    Het zijn inderdaad niet de mooiste schoenen, maar ik doe ze altijd aan als ik ga sporten. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb heeeeeel mooie wit met paarse strepen Adiddas schoenen :Y):Y):Y):Y)

    Er zijn toch ook nog andere mooie sportschoenen?
    Ik zou die niet willen ik vind die echt heel lelijk en ik wil die niet aan mijn voeten dus heb ik andere sportschoenen gekocht en mooie :p


    Stop wishing, Start doing..

    Ik wil zo'n dingen ook niet.
    Ik ga altijd op All Stars ofiets._O_


    effort never betrays you

    Ik haat zo'n sportschoenen. Een vriendin van me heeft ze & ze haat het om die te dragen dus draagt ze haar gewone schoenen^^. Ik turn met mijn All Stars. (:

    Ik sport op me air max :Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.