• Of de mods je gelijk als een vervelend rot kind zien als je een waarschuwing krijgt?

    Dus nu wil ik iedereen's mening weten. Mod, beta, user of bemiddelaar. Zouden jullie iemand een rotkind vinden als jij diegene een waarschuwing geeft?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stiekem mag ik dat niet eens.
    En ik vind mensen hier enkel irritant als ze iedereen afsnauwen of kritiek op mij hebben, haha. :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    ILoveNynk schreef:
    Weet je, als dat zo zou zijn, zouden Mods weinig vrienden over houden -Out-
    Het is hun taak, ik denk niet dat ze daar zo achter hun computertje zitten van: 'Muwahahaha, kutkind hier een waarschuwing... En nog één! En nu een dikke vette ban! Bitch! Muwahahaha!'
    Ziet het al voor zich...
    Al kan ik het begrijpen dat je iemand echt irritant begint te vinden als die continu je gewoon negeerd, en maar door blijft gaan, en door. En na de ban nogsteeds opnieuw beginnen. Dan is het stiekem best te begrijpen :Y)


    Oké, ik lig plat om deze reactie.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ILoveNynk schreef:
    Weet je, als dat zo zou zijn, zouden Mods weinig vrienden over houden -Out-
    Het is hun taak, ik denk niet dat ze daar zo achter hun computertje zitten van: 'Muwahahaha, kutkind hier een waarschuwing... En nog één! En nu een dikke vette ban! Bitch! Muwahahaha!'
    Ziet het al voor zich...
    Al kan ik het begrijpen dat je iemand echt irritant begint te vinden als die continu je gewoon negeerd, en maar door blijft gaan, en door. En na de ban nogsteeds opnieuw beginnen. Dan is het stiekem best te begrijpen :Y)

    En daar moest ik ook om lachen x'D
    Maar ik denk inderdaad ook dat dat reuze meevalt, want ik ben het wel met deze reactie eens :')


    To live would be an awfully big adventure

    Tuurlijk niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    KirstenSnaps schreef:
    Nee, vind ik nu niet. En ook toen ik een mod was niet. Ik vond het wel altijd erg als ik vrienden waarschuwingen moest sturen. Soms voelde ik me daar zo rot over dat ik zelfs bijna moest huilen :'DD. Maar dan had ik naderhand zoiets van 'Kirsten je wilde zelf mod zijn, dus je moest wel.' -geeft schouderklopje- En dan ging het wel weer :'DD. O gosh.. wat ben ik toch een watje hahah. Ik vond het sowieso heel vervelend om straffen en bannen uit te delen. Maakte niet uit bij wie.

    Haha wat jij zegt en je hebt mij een aantal keren een waarschuwing gegeven denk ik of andere mods wel en jullie haten mij nou ook niet echt meteen ofzo.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Niet persé voor een waarschuwing. Ik denk dat mods daar wel betere/andere redenen voor hebben. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Nee, gelukkig niet, ik heb bijna een waarschuwing gekregen door zogenaamde ''onnodige spam :S'' (WTF?), maar ze vinden me nu geen retekind:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Nee (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.