• Het is sea shepherds eindelijk gelukt om die rot Jappaners te laten stoppen met moorden!!*
    Het is alleen voor dit seizoen ,maar he ze zijn toch een maand te vroeg gestopt(een seizoen is van december tot maart). En ze hebben maar 505 dwergvinvissen en 3 vinvissen i.p.v 850 dwergvinvissen en tien vinvissen.Nog veel te veel natuurlijk voor een bedriegt dier.
    De Jappaners zijn gestopt omdat de sea shepherds te gevaarlijke acties uitvoeren(hoor wie het zegt)

    Japan zegt dat ze vissen voor wetenschappelijk onderzoek(ik snap niet dat ze ze dan doden maar ok). Volgens de sea shepherds jagen ze voor het vlees,om te eten.
    Het is officieel verboden om walvissen te vangen voor voedsel. Alleen voor wetenschappelijk doeleinde. Een land mag echter wel zelf bepalen hoeveel ze vangen en het vlees dat ze niet voor de wetenschap gebruiken mogen ze als voedsel verkopen(wat heeft het dan voor zin)

    Nu ben ik echt blij. Na 7 jaar hebben ze het dan eindelijk voor elkaar gekregen.De sea shepherds hebben laten weten niet te stoppen voordat Japan helemaal is gestopt en ik ben het zeker met ze eens

    Ok waarschijnlijk boeit de meeste van jullie het niet,maar voor mij is dit heel groots/belangrijk. Zelf ben ik helemaal eens met de sea shepherds(dat was wel duidelijk) en ben ik fel tegen vissen,zeker op bedreigden dieren.Dus ik ben blij ^^

    Wat vinden jullie er van?


    *
    Ja ik vind walvis jagen moorden.Als je had gezien wat ik heb gezien, hoe ze die prachtige dieren doden en ontleden, zou je waarschijnlijk het zelfde denken.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik hoorde 't ja. Een goede zaak (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    Ik hoorde 't ja. Een goede zaak (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik had het nog niet gehoord, maar ik vind het wel heel goed....


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Daar hadden we 't vandaag nog over bij Maatschappij. Ik vind het heel goed wat ze doen, al geloof ik nooit dat de walvisjacht ooit helemaal zal ophouden.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb het nog niet gehoord. Maar ik vind het super goed. Die beestjes zijn bedreigd, en ze eten die beestjes gewoon op. Dat staat zeker vast. Nu hopen dat ze het vol kunnen houden.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Flamingo schreef:
    Ik heb het nog niet gehoord. Maar ik vind het super goed. Die beestjes zijn bedreigd, en ze eten die beestjes gewoon op. Dat staat zeker vast. Nu hopen dat ze het vol kunnen houden.

    Beestjes? x'D Sorry, dat viel me op. Die dieren zijn heel groot, vandaar.

    Ik vind het inderdaad een goede zaak. Die Japanners zijn hartstikke illegaal bezig en ze verstoppen zich gewoon achter de wetenschap ._.


    To live would be an awfully big adventure

    Infinitum schreef:
    (...)
    Beestjes? x'D Sorry, dat viel me op. Die dieren zijn heel groot, vandaar.

    Ik vind het inderdaad een goede zaak. Die Japanners zijn hartstikke illegaal bezig en ze verstoppen zich gewoon achter de wetenschap ._.

    Als je ze ziet spelen zijn het net beestjes,lieve schattige beestjes. Als je ze ziet vluchten dan zijn het dieren,grote machtige dieren.

    Het zou kunnen dat ze het gedeeltelijk voor de wetenschap doet,ik weet het ik denk altijd het goede,maar zeker niet alleen. Daarvoor heb je toch niet zo veel walvissen voor nodig?

    @Speaker
    Als ze de regels nou gewoon aanpassen zou het wel ophouden,maar o wee dan heb je Japan(en IJsland en Noorwegen) boos.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2011 - 13:34 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall