• Aangezien jullie met z'n weinigen zijn (twee bemiddelaars), vraag ik me af of jullie veel ruzies moeten oplossen of niet? Is het veel werk, zeg maar?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    je mag geen topic plaatsen die op een persoon gericht is tog? ;o
    -waarom pb je ze neit gewoon, onplaats er ee heel topicc over te maken, als je het zo graag wilt weten., [a]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    je mag geen topic plaatsen die op een persoon gericht is tog? ;o
    -waarom pb je ze neit gewoon, onplaats er ee heel topicc over te maken, als je het zo graag wilt weten., [a]



    Oh het spijt me.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Rugzak schreef:
    je mag geen topic plaatsen die op een persoon gericht is tog? ;o
    -waarom pb je ze neit gewoon, onplaats er ee heel topicc over te maken, als je het zo graag wilt weten., [a]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee eigenlijk niet.
    Heb laatst nog een mail van iemand gekregen die me adviseerde een topic in de gaten te houden, maar toen ik daar kwam was het hoogtepunt al zo'n beetje voorbij. Maar druk heb ik het niet nee :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze hebben in het topic van de nieuwe moderators gezegd van niet. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je kunt ze inderdaad het beste pb'en. Maar volgens mij valt dat over het algemeen wel mee. Als er een ruzie of conflict ontstaat wordt vaak een bemiddelaar ingeroepen door een van de mods. Dan moet die persoon een beetje peilen tussen de twee personen en dan proberen ze tot een overeenkomst te komen of praten ze het via de bemiddelaar uit. En zo nu en dan sussen ze conflicten in topics ofzo, maar volgens mij valt het de laatste tijd over het algemeen wel mee. (nerd)

    EDIT: laat maar, ik had de reactie van Sam nog niet gezien (nerd)

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 17:26 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Vraag ik me soms ook wel af ;'D
    Het lijkt me niet overdreven veel werk -dat werd gisteren toch ergens gezegd.


    effort never betrays you

    reyon schreef:
    Ze hebben in het topic van de nieuwe moderators gezegd van niet. (:


    Ik let niet zo op dat topic.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    TheBoss schreef:
    Nee eigenlijk niet.
    Heb laatst nog een mail van iemand gekregen die me adviseerde een topic in de gaten te houden, maar toen ik daar kwam was het hoogtepunt al zo'n beetje voorbij. Maar druk heb ik het niet nee :]


    Ik zou niet weten over wie je het hebt (A)


    "Ignite, my love. Ignite."