• Vandaag zaten er 11 leerlingen uit Engeland in onze klas, alle lessen waren in het Engels (: Ze kwamen naar Gent voor 4 dagen, waarvan ze 1 dag bij ons op school zaten ;o Ik vond het veel te leuk ;D

    hebben jullie ook al eens buitenlandse leerlingen in jullie klas gehad ?


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Wij krijgen dat ook.
    En ja, er zitten buitenlandse leerlingen in mijn klas.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik niet.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja, een stel Turken, maar niet in onze klas.
    Ik had niet eens met ze kunnen praten, vond ik wel jammer (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ja -polen- en dat was zoo leuk.
    Eerst gingen ze omstebeurten aan mijn alcoholstift snuiven tijdens biologie en daarna gingen we met een hele groep naar de stad en wilde een jongen een reuze stroopwafel hebben. Dus ik vertelde hoe je het uit moet spreken dus hij naar die vrouw, haha het klonk zo grappig.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ja, maar dat was elke jaar zo. Mijn middelbare school heeft een zuster school in Duitsland. :Y)

    Heb ik geen last van :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is wel even cool:O Misschien dat er volgend jaar mensen uit Duitsland komen, maar ik weet niet zeker of dat bij mij in de klas is..


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Bij de 4de klassen komen elk jaar Spanjaarden(krul)


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    1 uit Sri Lanka, 1 uit Australië en nog 1 ergens vandaan. En we hadden ook eens een heleboel Duitsers ineens XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Soms komen er Italianen naar onze school en die zitten dan wel eens in mijn klas, maar enkel voor Engels.
    Momenteel zit er ook een Thais meisje op onze school, ze kwam in september en blijft tot het schooljaar gedaan is. Ze spreekt heel vlot Engels en leert ook Nederlands.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Awesome.
    Jammer dat dat bij ons niet gebeurt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als het goed is gaan sommigen uit mijn klas volgend jaar in de kerstvakantie ((6)) naar Rusland (en of zij ook hier komen weet ik niet...)


    Our perspective only changes when we change our position.

    Oh, dat lijkt me wel leuk. (:
    Wij hadden een snuffelaar. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    wij hebben zo'n meisje in de klas gekregen die uit India/Maleisië/Engeland komt. ze heeft echt zo ongeveer de hele wereld overgereisd xd. ze leert echt snel nederlands& haar uitspraak is echt perfect. soms sta ik er wel versteld van, ze woont nog maar een 1/2 jaar in nederland. ;x


    The show must go on.

    Bij ons zat er een jongen uit Amerika in Vwo 4, maar die heb ik sinds eind januari niet meer gezien?! Dus óf ik ben blind óf die is 'm alweer gepeerd.


    Hope goes lost but never dies.