• Volgens enkele mensen in mijn klas kan je nooit op voorhand met zekerheid weten dat je niet gaat roken. En tóch ben ik ervan overtuigd dat ik hier geen slachtoffer van ga worden.

    Geef me je mening. ;|


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ligt eraan of je vatbaar bent voor groepsdruk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Je weet het écht nooit!
    Wie weet wat je staat te wachten...

    Ik denk dat je dat wel van tevoren kunt zegge. Het gaat allemaal om wilskracht. En als jij een hele sterke hebt en zegt dat je dat niet gaat doen, houd je dat makkelijk vol.


    everything, in time

    Avery schreef:
    Ligt eraan of je vatbaar bent voor groepsdruk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Avery schreef:
    Ligt eraan of je vatbaar bent voor groepsdruk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Progeny schreef:
    Ik denk dat je dat wel van tevoren kunt zegge. Het gaat allemaal om wilskracht. En als jij een hele sterke hebt en zegt dat je dat niet gaat doen, houd je dat makkelijk vol.

    Ik denk dat je dat inderdaad niet van tevoren kan zeggen, want als mensen jou er eentje aanbieden en iedereen kijkt je aan met zo'n blik van: 'nemen dan.' denk ik dat je echt nog weleens kan gaan roken, of op z'n minste proberen. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Avery schreef:
    Ligt eraan of je vatbaar bent voor groepsdruk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Avery schreef:
    Ligt eraan of je vatbaar bent voor groepsdruk.


    Hope goes lost but never dies.

    Je weet natuurlijk nooit wat er gaat gebeuren. Stel dat iemand je bedreigt met een geweer, dan zou je waarschijnlijk wel toegeven. :'D
    Maar over het algemeen denk ik dat je vrij zeker kunt weten dat je niet gaat roken, als je het zelf absoluut niet wilt. Het is tenslotte gewoon een keuze die je maakt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Je weet niets zeker, behalve dat je ooit dood zult gaan :'D.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ligt eraan in wat voor een omgeving jij zit.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Voiceless schreef:
    Je weet niets zeker, behalve dat je ooit dood zult gaan :'D.


    Nou, ik weet zeker dat ik nooit zal roken. Dat kan ik niet met mijn astme & 40% minder long inhoud. Dat zou suicide zijn.:'D


    everything, in time

    Tuurlijk kan je dat zeggen. Als jij niet wilt roken, en je hebt de wilskracht om nee te blijven zeggen, dan hoef je nooit te gaan roken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik zei ook dat ik nooit ging roken. En kijk waar ik nu sta. Natuurlijk geldt dat niet voor iedereen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right