• Volgens enkele mensen in mijn klas kan je nooit op voorhand met zekerheid weten dat je niet gaat roken. En tóch ben ik ervan overtuigd dat ik hier geen slachtoffer van ga worden.

    Geef me je mening. ;|


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hangt een beetje af van je vriendenkring enzo, maar als jij dat écht niet wilt, dan lukt het je vast. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben het met jouw eens.
    Sowieso vind ik het een slecht excuses dat je gaat roken om je vrienden.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 16:52 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Ik ben het met jouw eens.
    Sowieso vind ik het een slecht excuses dat je gaat roken om je vrienden.

    Vroeger zei ik ook altijd dat ik nooit ging roken (krul) Oh wat zat ik fout zeg.


    -

    Ik denk eigenlijk ook dat je dat nooit echt van te voren kunt weten. En hangt er natuurlijk ook vanaf of je veel wilskracht hebt enzo.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Genius schreef:
    Vroeger zei ik ook altijd dat ik nooit ging roken (krul) Oh wat zat ik fout zeg.


    Haha, ik dus ook. En ik zat altijd tegen mijn vader te zeuren dat ik roken vies vond. (krul)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Progeny schreef:
    Ik denk dat je dat wel van tevoren kunt zegge. Het gaat allemaal om wilskracht. En als jij een hele sterke hebt en zegt dat je dat niet gaat doen, houd je dat makkelijk vol.

    Progeny schreef:
    Ik denk dat je dat wel van tevoren kunt zegge. Het gaat allemaal om wilskracht. En als jij een hele sterke hebt en zegt dat je dat niet gaat doen, houd je dat makkelijk vol.


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Same.
    Ik vind de rook alleen al smerig!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik weet zeker dat ik nooit zal roken. BAM.
    Ik ken ook iemand die dat beweert en ik blijf het bullshit vinden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zei vroeger dat ik nooit ging drinken, ging roken, of gaatjes/oorbellen ging laten zetten ( lol )
    En ik heb het allemaal (een keer) gedaan :')
    Maar ik denk dat het ook een beetje aan je wilskracht ligt.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 22:24 ]


    As travars

    Haha, dat ligt echt helemaal aan jou ;)

    Ik weet dat ik er heel goed nee tegen kan zeggen. Ik doe waar ik zelf zin in heb.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Avery schreef:
    Ligt eraan of je vatbaar bent voor groepsdruk.


    Never say Never

    Ik zeg ook altijd, dat ik niet van plan ben om te gaan roken.
    Vanplaats ik ga nooit roken...
    't kan altijd gebeuren..

    Genius schreef:
    Vroeger zei ik ook altijd dat ik nooit ging roken (krul) Oh wat zat ik fout zeg.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.