• ik vroeg me af wat jullie dit weekend gaan doen?

    ik ga lekker niksen en uitrusten van een saaie school week


    we all deserve to die

    Winkelen :'D En leren >.<.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Werken, en verder niks lol


    As travars

    Ik ga aan mijn boekverslag voor Nederlands werken en mijn overige vreselijke huiswerk.
    Shoppen met vriendinnen. Lekker de stad in.
    Msnen en films kijken.
    Zingen.

    (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ga over een kwartier naar voltigetraining en dan ook gelijk de paardjes verzorgen. En zondag heb ik turntraining met de voltigevereniging. En na die turntraining ga ik naar een vriendin toe en daar blijf ik slapen. En ergens aanstaande week ga ik met een vriendin naar Amsterdam toe (gelijk voor CKV verslagen maken x'D). En ik ga met mijn broer nog naar de film als er nog een leuke draait. En verder heb ik nog niets gepland en ga ik vooral uitslapen.


    To live would be an awfully big adventure

    Aangezien ik vakantie heb, zit ik nu in Oostenrijk. Straks lekker skiën (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik moet over een uurtje aanwezig zijn bij voetbal.. Na de wedstrijd ga ik inkopen doen voor een van mijn verjaardagen die ik vanavond vier:D. Verder ga ik mijn broer nog even een cadeautje geven omdat hij zijn opleiding van korps mariniers heeft gehaald. En morgen lekker rustig aan doen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nothing, lekker op me pc zitten, maybe weg met me ouders ofzo idontknow.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse