• ik vroeg me af wat jullie dit weekend gaan doen?

ik ga lekker niksen en uitrusten van een saaie school week

we all deserve to die

Morgen komt een vriendin van me en dan gaan we uit. :'D

"Don't look back, you're not going that way."

Ik wilde naar Nikki gaan maar als ik nog steeds zo ziek ben dan niet.

"Ignite, my love. Ignite."

Ik ga vanmiddag naar het open podium, omdat mijn vriendin moet optreden, dan naar de stad om te eten en vanavond naar informatie avond van school. Morgen naar mijn vriendje & naar mijn tantes verjaardag. Zondag zwemmen en naar mijn vriendje.

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

Morgen naar een vriendin toe en dan uit! (krul) en zondag uitbrakken dan.

[ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 12:49 ]

-

Zaterdag werken, en zondag hélémaal niks.

Alleen maar tranen van geluk

Vanavond naar Valerius, Young & Desperate en Only Seven Left
    Morgen party van een vriendin en zondag brak zijn :')

dream, dare, fly!

Ik niksee xD Zoals ik altijd doe xD Behalve als ik moet werken xD

What is youre favo scary movie?

Inviolable schreef:
    Ik ga vandaag nog mijn kamer wat verder opruimen, er moet nog iets naar de zolder en ik moet nog stofzuigen :'). En vanavond moet ik werken..
    En morgen moet ik op de nieuwe wei van mijn paardje eerst wat klussen en daarna moet ik Jo ophalen op het station en die verblijft dan hier :3. En dan 's avonds viert mijn vader zijn verjaardag en zondag dan breng ik Jo naar huis met mijn autootje en nemen we mijn konijn mee en die gaat dan bij haar op vakantie xd. En dan ga ik daarna weer naar huis, als ik zin heb en dan is het weekend al weer voor een groot gedeelte afgelopen :')
    Wie ein toeval, raad is wie er vannacht bij mij verblijft (cat)?

Life is hard and then we die

ik moet morgen werken en daarna bij een vriendin slapen ^^
    En en daarnaa ga ik naar iemand anders en daar houden we met een hele groep een horror nacht :D

“Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

DarkSky schreef:
    ik moet morgen werken en daarna bij een vriendin slapen ^^
    En en daarnaa ga ik naar iemand anders en daar houden we met een hele groep een horror nacht :D

oewww leuk
    have fun!
    en niet bang worden

we all deserve to die

Waarschijnlijk bij een klasgenoot chillen, misschien naar de zwarte markt met een vriendin, en zaterdag uit :'D
    Alleen niks staat nog echt vast ofzo
    :Y)

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Vanavond noppes, morgen naar een verjaardag en naar schoonmoeder toe. Zondagmiddag met een vriendin naar een beurs!

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Beter zijn :Y). En misschien naar Nikki toe! Heb er echt zin in!

"Ignite, my love. Ignite."

Morgen party van een vriend & dan uit. En zondag de hoofdpijn verdelgen met aspirientjes.

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Oppassen en vakantie vieren!

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.