• Oke, ik wil meer info over de film op internet van 3 guys 1 hammer ik heb de reacties al op youtube gezien alleen ik zelf durf het niet te kijken.
    Mochten mensen denken goh laat ik eens kijken nee ik ga niet de link van deze film neer zetten.
    Maar kan iemand mij vertellen waar het over gaat? Ik wil echt niet kijken.

    Dankje


    KIJKEN op eigen risico, en ja er zal een ban gegeven worden als je de link in deze topic neer zit, via PB niet. KIJKEN op eigen risico.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 20:46 ]


    Some angels have no wings.

    Misschien zou je er gewoon op moeten klikken en kijken. Risico van het klikken.


    Your make-up is terrible

    Ga absoluuuut niet kijken.
    Maar die heb ik nog niet gezien en ik wil hem ook niet zien


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Dat doet me denken aan one guy one cup en two girls one cup :|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Flamingo schreef:
    Dat doet me denken aan one guy one cup en two girls one cup :|

    Daarom dat ik zeg dat ze niet moet klikken :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik zoek wel even op

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Daarom dat ik zeg dat ze niet moet klikken :')

    Whaha moet je juist wel doen. Krijg je trauma's van:9~


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Curiosity consuming you? This will help: A guy gets his knocked down and has his face smashed open with a hammer. He just makes muffled screams, his face is just a bowl full of gargling blood. the guys slowly stick a screw driver into his drenched eye sockets and they cut his body open and stab him some more. the guy still can't scream loud because he's just drowning in his blood

    LEKKER MAN :'D

    Ik vond hem niet zo eng. Eerder ranzig.

    Dus soort van SAW Alleen dan real?


    Some angels have no wings.

    Flamingo schreef:
    Dat doet me denken aan one guy one cup en two girls one cup :|


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ja, hetzelfde als wat Flamingo zegt, doet me ook denken aan Two Girls One Cup. Maar die link zou ik maar niet op Q zetten, tenzij je een ban wil :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Omfg, ik heb zeg maar zo'n reactie op de video gezien op youtube en daaraan te zien is het echt nasty (':


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    PEDOpas schreef:
    Curiosity consuming you? This will help: A guy gets his knocked down and has his face smashed open with a hammer. He just makes muffled screams, his face is just a bowl full of gargling blood. the guys slowly stick a screw driver into his drenched eye sockets and they cut his body open and stab him some more. the guy still can't scream loud because he's just drowning in his blood

    LEKKER MAN :'D

    Goed gedaan! Nu zit ik met dat beeld voor mijn ogen :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Die link zet ik nooit op Q never


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    Dus soort van SAW Alleen dan real?


    Nee, meer zo iets als 1man1screwdriver, waar een man een schroevendraaier met de bolle kant in zijn lul heeft en die er uit trekt en daarna een jampot in zijn reet dauwt en de scherven er stuk voor stuk er uit haalt, alleen dan martelen de gasten iemand anders en niet hunzelf.