• Oke, ik wil meer info over de film op internet van 3 guys 1 hammer ik heb de reacties al op youtube gezien alleen ik zelf durf het niet te kijken.
    Mochten mensen denken goh laat ik eens kijken nee ik ga niet de link van deze film neer zetten.
    Maar kan iemand mij vertellen waar het over gaat? Ik wil echt niet kijken.

    Dankje


    KIJKEN op eigen risico, en ja er zal een ban gegeven worden als je de link in deze topic neer zit, via PB niet. KIJKEN op eigen risico.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 20:46 ]


    Some angels have no wings.

    het schijnt echt een ziek filmpje te zijn over drie mannen die een man in het bos bespringen. De man kan niet praten, of wat ik las, heeft net een operatie gehad. De man wordt bewerkt met een hamer en blijft bij bewustzijn. De drie mannen hebben zo meerdere moorden gepleegd, vooral bij weerlozen gevallen:

    "Most of the victims were killed using blunt objects, including hammers and steel construction bars. Blows were often directed at the victims' faces, leaving them unrecognizable. Many victims were also mutilated and tortured, and some had their eyes gouged out while they were still alive. One of the victims was a pregnant woman, whose fetus was cut out of her womb. No sexual assaults on any victims were reported."


    Dan ben je toch echt ziek.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Can't find.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    TheBoss schreef:
    Ja, hetzelfde als wat Flamingo zegt, doet me ook denken aan Two Girls One Cup. Maar die link zou ik maar niet op Q zetten, tenzij je een ban wil :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik heb het gevonden. Nu durf ik niet te kijken T_T


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Voiceless schreef:
    Can't find.


    Ik heb de link, maar mensen zeggen dat ik een ban krijg als ik 'm op quizlet zet. Ikzelf weet niet zeker of ik 'm durf te kijken, dat beeld krijg je volgens mij nooit meer van je hoofd.

    Van zo'n video kan je een trauma oplopen. Want het is een echte moord wat je dan ziet, niet zo iets als "Saw" of een ander horror film, maar een echte moord met een onschuldig persoon als slachtoffer. Ik heb het niet gezien en wil het niet zien...


    Slowly floating to the sky...

    Twee vriendinnen gaan hem even voor me kijken (:

    Ik wil eens zien, ben benieuwd maar vind het niet..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Lol, ik wil de link in pb wel sturen. Als dat mag :'D

    PEDOpas schreef:
    Lol, ik wil de link in pb wel sturen. Als dat mag :'D

    Is ie vies??


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Cayenne schreef:
    (...)
    Is ie vies??


    jaa. maar 't valt mee.

    PEDOpas schreef:
    (...)

    jaa. maar 't valt mee.

    stuur maar door..


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik heb het gezien btw.. Beetje overrated, maar je moet wel tegen wat kunnen ja.

    Het is echt goor, echt gewoon goor - goor, like for real. Ik zou het niet doen als ik jou was.

    Kun je 'm ook naar mij toe sturen?
    Ben nieuwsgierig. :3


    I hope heaven needs you more than I do now.