• De professionele ballroom dansleraar Pierre Dulaine uit Manhatten besluit vrijwillig les te gaan geven aan de nablijvers op een New Yorkse school. De leerlingen zijn aanvankelijk nogal sceptisch, maar langzaamaan laten ze zich meeslepen door Pierres toewijding en passie. Ze gaan uiteindelijk zodanig op in de lessen dat ze de klassieke dans met hun eigen unieke hip-hop stijl combineren om tot een krachtige en unieke fusie te komen. Dulaine spoort zijn leerlingen aan om mee te doen aan een prestigieuze danscompetitie.


    Ja dit is gewoon de verhaallijn van die film, maar ik wil zo'n soort story maken. Die film kwam gisteren op tv, en ik vind hem echt heel erg leuk, ik bedoel: Antonio Banderas speelt er in mee, dan moet je 'm wel leuk vinden.

    Ik wil ook zo'n verhaal maken, had ik al gezegt I know.

    Doen of niet?
    Titel? Die hou ik niet zo!
    Rollen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Misschien kun je m beter een beetje aanpassen aan je eigen stijl. Anders vind ik het een beetje na-aperij.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Misschien kun je m beter een beetje aanpassen aan je eigen stijl. Anders vind ik het een beetje na-aperij.


    Doe ik ook! Ik heb alleen nog niet echt een samenvatting zeg maar, die zal ik wel even maken. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    okj.. zoals het daar staat klinkt het niet zo leuk...*sorry*
    en is het egt meer voor een film!
    maar opzich is het tog wel een leuk idee...


    every little thing is gonna be alright.

    HutjeOpDeHei schreef:
    okj.. zoals het daar staat klinkt het niet zo leuk...*sorry*
    en is het egt meer voor een film!
    maar opzich is het tog wel een leuk idee...


    Haha, het lukt me vast wel om dat goed te beschrijven. Ik heb al meer dansverhalen geschreven. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb de film nog nooit gezien(cat).
    Maar ik zeg Doen! 8D


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Just do ittt! En dan wil ik wel een rol, (nerd)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.