• Op school kan ik met vrijwel iedereen goed overweg. Maar er zijn toch twee meisjes, met wie ik echt verdomt close ben. Echt, het zijn zulke geweldige vriendinnen. We zijn net een drie - eenheid. Meestal heb je bij een drietal dat er altijd één buiten de boot valt, maar daar hebben wij nooit last van. Zelfs leraren zeggen dat ze nog nooit drie vriendinnen hebben gezien die zo'n hechte vriendschap hebben.

    Maar nu heb ik vandaag te horen gekregen dat er één gaat verhuizen. De ander weet het nog niet,want zij ging naar de dokter. Onze mentor zei aan het eind van de les, toen bijna iedereen weg was: 'Zo, dus jij gaat ons verlaten.' (Dat was niet de bedoeling, dat ze dat zei. Mijn vriendin wilde nog niets zeggen, omdat ze pas over een halfjaar vertrekt.)
    Ik schrok gelijk, maar toen ze zei dat ze ging verhuizen heb ik de hele pauze gehuild. Ah, dat klinkt even heel kinderachtig, maar dat gaat zo raar worden. Over een halfjaar zijn het alleen nog die andere vriendin en ik. Natuurlijk houden we wel contact, maar kom op, we zien allemaal wel aankomen dat dat jaar na jaar minder wordt.

    Ik baal echt enorm, ik ga haar zo missen. Zelfs nu ik dit typ staan de tranen in mijn ogen. Onze drie - eenheid valt uit elkaar.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 15:51 ]


    everything, in time

    Aww, Marleentje toch ): Maar jullie kunnen elkaar opzoeken, toch? Ik vind 't echt erg voor je.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    Aww, Marleentje toch ): Maar jullie kunnen elkaar opzoeken, toch? Ik vind 't echt erg voor je.


    Ja, dat kan wel. Maar ze gaat naar Nijmegen verhuizen, dat is voor mij ongeveer drie kwartier met de auto. Alleen ik heb het in de weekenden vaak druk en zij ook. We gaan in de vakanties wel veel afspreken, maar het gaat toch anders zijn, snap je? We zien elkaar niet meer iedere dag.D:


    everything, in time

    Pff, ik begrijp dat dat echt heel erg vervelend is. Probeer zoveel mogelijk van jullie half jaartje te maken, maak leuke foto's, maak er een groot fotoboek van zodat jullie nog apart van elkaar als jullie erin bladeren moeten lachen om de lol die jullie hebben gehad. Sterkte meis!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Progeny schreef:
    (...)

    Ja, dat kan wel. Maar ze gaat naar Nijmegen verhuizen, dat is voor mij ongeveer drie kwartier met de auto. Alleen ik heb het in de weekenden vaak druk en zij ook. We gaan in de vakanties wel veel afspreken, maar het gaat toch anders zijn, snap je? We zien elkaar niet meer iedere dag.D:

    Joa, iek snap dat 't anders is, maar goed. Toch nog fijn dat jullie elkaar af en toe nog kunnen zien (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aahw ): Dat is echt kut!
    Ik vond het al lastig dat mijn beste vriendin naar een andere school ging, dus ik zie haar ook minder. Maar toch woont ze (nu) nog wel dichtbij dus ik kan er nog wel makkelijk heen.
    Dus laat staan hoe het voor jou is:O
    Geniet van jullie laatste halfjaar samen! En ik hoop dat het toch nog lukt om de vriendschap te behouden, ondanks de afstand. Ook al wordt het heel lastig.. ):
    (flower)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Progeny schreef:
    (...)

    Ja, dat kan wel. Maar ze gaat naar Nijmegen verhuizen, dat is voor mij ongeveer drie kwartier met de auto. Alleen ik heb het in de weekenden vaak druk en zij ook. We gaan in de vakanties wel veel afspreken, maar het gaat toch anders zijn, snap je? We zien elkaar niet meer iedere dag.D:

    ik woon dicht bij nijmegen en ik wou ff zeggen dat ik het ook zielig vind


    you are who you are and nobody needs you to interfere with you

    Ahw, ik heb medelijden met je :(
    Zelf heb ik ook twee beste vriendinnen, wij zijn ook zo'n soort groepje met z'n drietjes.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ah wat erg voor je ): Ik ben er voor je meis


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dat is echt rot!
    Sterkte ermee!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    aww.. wat kut allemaal. sterkte ermee!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Awwww.. Wat lief (flower)
    Maar er valt nou eenmaal niks aan te doen..
    Jullie kunnen nog altijd gewoon contact blijven houden met elkaar. Da valt het wel mee hoor. (;

    In ieder geval, Sterkte!


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Lawrence schreef:
    Dat is echt rot!
    Sterkte ermee!


    <3

    Ah bedankt voor de lieve reacties mensjes.(flower)
    Dat scheelt een hele hoop. (:


    everything, in time

    Dat herken ik, Jaimy, Romy en ik waren eerst ook altijd, hele close vriendinnen. Door het werk van Romy's vader moest ze verhuizen, naar de andere kant van Nederland. Jaimy en ik bleven over. Met Romy hielden we in het begin ook héél veel contact, maar dat minderde ook ongelooflijk snel. En Yentl kwam er bij, Jaimy mocht haar van begin af aan al niet zo, Yentl was tamelijk kinderachtig, en ookal was ze de laatste die in de groep kwam. Wou ze altijd de leider zijn van vanalles, ze was niet arrogant ofzo, maar wou gewoon graag de hoofdrol in t leven. Door haar ben ik dus Jaimy kwijt zegmaar, en toen ben ik ook steeds minder met Yentl om gegaan. Dus eigenlijk ben ik ze allen 3 kwijt...

    Ik geef je niet echt goede hoop nu, maar het punt is wel. Wij waren nog klein, en jij bent een stuk ouder. We maakten domme fouten, zoals een soort "vervanger", en ik geloof er in dat jullie dat niet zomaar doen.
    Ik stel voor dat je zo veel mogelijk geniet van de tijd die jullie nog samen hebben, laat haar een keertje naar jullie toe komen om te kijken hoe alles is geworden, en ga ook regelmatig naar haar toe. Het is erg moeilijk, op afstand veel contact te houden, maar je kan het ook positief zien:
    Je hebt zo veel bij te kletsen, en wanneer je samen bent kun je extra genieten!

    Weet je, je mag blij zijn dat ze in Nederland blijft. Een vriendin van mij is helemaal naar China gegaan :'D.
    Je ziet elkaar weer^^. Laat het nu wel niet kapot gaan met die andere vriendin om dat zij er niet is =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay