• ik ben opzoek naar leuke verhalen om te lezen!!
    dump ze hier a.u.b.

    ik weet zelf ook een heeele leuke.
    game over - zekerxweten


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    ik weet niet waar je van houd maar hier zijn er een paar:

    When I was young [with o.a Lucius Malfoy]

    Het is 1970, tijd dat veel beroemde of bekende toveraars en heksen nog jong waren. Onder andere Lucius Malfoy. Veel meisjes geven nu de aandacht aan zijn zoon, Draco Malfoy. Maar hoe zal dat is zijn tijd zijn geweest?. Zouden vader en zoon zoveel van elkaar verschillen?.


    Animal Love [with o.a Wolverine and Sabretooth

    Ann Diamond is een gewelddadige mutant die hoort bij een team die dingen zoekt voor 'project X'. Wat het is of inhoudt weet ze niet. Op een dag komt ze haar oude vrienden weer tegen. Wolverine (James Hamlett) en Sabretooth (Victor Hamlett). Ze wordt hopeloos verliefd op hun, maar voor wie moet ze kiezen?


    de mannenverslindster

    Ada is een echte mannenverslindster. Vroeger was ze een nerdje tot dat ze op een apart feestje kwam. De volgende dag was ze compleet veranderd, qua innerlijk en qua uiterlijk. Ze besluit wraak te nemen op alle jongens die haar vroeger toen ze nog lelijk was gepest hebben. Maar ineens ziet ze een 'warme' kant bij een van de jongens en ziet in dat hij best wel leuk is. Wat moet ze nou doen? Love or revenge?..


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    For Reasons Unknown [Two shot]

    Een tweedelige SA waarin het eerste deel wordt verteld van uit Siri en het tweede deel vanuit Iris, de wederhelft van Siri.

    Siri,

    zo op het eerste gezicht een normaal meisje, maar wat als blijkt dat zij vanaf jongs af aan iemand met haar meedraagt, in haar gedachten. Haar wederhelft, haar soulmate, de omgekeerde Siri. Iris. Samen slepen ze elkaar door een uitputtende periode . Helpen ze elkaar erboven op? Worden ze voor altijd van elkaar gescheiden? Of zal dit ze juist samenbrengen. Voor altijd?
    .

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 9:07 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nazgul schreef:
    For Reasons Unknown [Two shot]
    \
    die heb ik gister gelezen(A)


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    SinCity schreef:
    (...)\
    die heb ik gister gelezen(A)

    Dan moet je erop reageren, dan weet ik dat (cat) Booyah


    "I shut my eyes in order to see.'

    lees die van Jolein en mij,die heef geen tot weinig lezers en maar 1 abo
    dus mss lijkt het je wat (:

    [url=http://www.quizlet.nl/stories/42267/a-secret-youll-never-know-hpdm/
    ]a secret you'll never know [hp/dm][/url]
    De twee godinnen Callisto en Adeona worden verbannen naar de aarde. Ze moeten undercover als twee normale heksen, Julia en Mia Thorne. Ze sluiten vriendschappen, ontwikkelen nieuwe spreuken en worden sterker. Maar kunnen ze hun opdracht wel vervullen die ze van de oppergoden hebben gekregen? Zeker als de twee zussen verliefd worden. Verpest die liefde niet alleen de opdrachten, maar ook hun vriendschap?


    xxx


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nazgul schreef:(...)Dan moet je erop reageren, dan weet ik dat (cat) Booyah
    Sorry dat ik stoor of bemoei ofzo maar dat vind ik ook. Als je een story leest vind ik ook dat je moet reageren. (Mijn mening.)


    Klik voor de story <33


    We accept the love we think we deserve.

    The war of Quizlet

    In een land genaamd Quizlet worden de burgers, die daar users genoemt worden, bedreigd door een leger genaamd mods. Ze worden onderdrukt en sommige worden gevangen genomen, wat daar geband wordt genoemt. Sommige Users komen in opstand maar kunnen ze wel op tegen de mods?


    "Ignite, my love. Ignite."

    http://www.quizlet.nl/stories/40369/removed-from-life/

    He is mean.
    He won’t let me go.
    He loves to rape.

    Nobody knows where I am.
    Maybe is this my end.
    Please, save me!.


    Waarschuwing: Er kunnen groffe dingen in voorkomen!


    Sometimes it's best not to care.

    http://www.quizlet.nl/stories/39640/my-life-as-a-normal-girl-on-a-normal-school-in-a-notnormal-world/
    hp-story
    over een meisje dat dat de eerste vier jaar op Beauxbatons gezeten heeft en dan het vijfde jaar op Zweinstein komt (ombers jaar, ghehe)
    romantiek-fantasy-humor
    dat soort dingen
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik ben Junelle Sutton ik ben een prinses van een klein land op de wereld kaart. Mijn ouders zijn tovenaars niemand behalve ik zelf weet het. Ik kreeg altijd thuis les om te voorzorgen dat me niks overkwam in de buiten wereld. Maar elk jaar kreeg ik een brief of ik zeker wist of ze niet naar een toverschool wou gaan. Ik wou dat heel graag en dat regelde ik. Ik ging eerst naar een gezin die een dochter had van haar leeftijd .Perkamentus wist zeker dat ik haar zou mogen dus stemde ik er mee in. Samen zouden we naar een ander gezin gaan met veel kinderen zei hij en vandaar zouden we school spullen kopen. Ik ben nu al bij Hermelien en we zouden straks al vertrekken naar de familie Wemel had Hermelien me vertelt want zo heette ze.

    http://www.quizlet.nl/stories/40170/i-want-a-normal-life-but-i-can-not-do-it-hp/

    Begin is nog een beetje saai maar later word het wel leuker. (:


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Fair break
    Dit is ons nieuwe verhaal over Make it count.
    We weten niet of jullie die kennen maar probeer maar.

    Vier vrienden, Ruben, Leon, Steve en Sun!
    Samen spreken ze af om naar de kermis te gaan. Alles gezellig tot ze worden opgesloten. Ze worden gedwongen muziek te spelen voor de klanten, om klanten te lokken.

    Ruben - Leon point of view = Melissa.
    Steve - Sun Point of view = Carmen.


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Who says people without muther aren't born?

    Nagini vernoemd naar de slang van voldemort. Gaat naar zweinstein om te zorgen dat Potter het toverschool toernooi wint, dat lijd tot terug keer van voldemort.
    Nagini weet niet wat liefde of vriendschap is. Hoe langer ze er is, hoe meer ze veranderd.
    Maar langzamer hand ondekt ze toch wat ze eigenlijk is...
    en het is niks menselijks....
    en wat nou als ze voor het eerst al die gevoelens voeld?

    http://www.quizlet.nl/stories/40792/you-make-me-feel-like-1000-butterflies-in-the-sky-hp/


    =

    Eén rondje, twee, drie, vier en zo ging het verder. Haar kamer loste op. Emma had het gevoel dat ze razendsnel achteruitvloog. Een waas van kleuren en vormen kolkte langs haar heen. En hard geluid bonkte in haar oren. Ze probeerde te schreeuwen, maar ze kon niets horen. En toen voelde ze weer grond onder haar voeten en kon ze alles weer zien. Ze knipperde een paar keer met haar ogen en keek om haar heen. Waar was ze? Wat was er gebeurd?


    Emma is een meisje die fan is van de Harry Potter boeken en films. Ze heeft zelf de tijdverdrijver nagemaakt. Ze draait de tijdverdrijver een paar keer rond en per ongeluk komt ze daarmee op Zweinstein terecht.

    Magic Time


    Even a white rose has a black shadow.

    Let the game begin [SAW]

    Naomi wordt wakker in een vreemde kamer. Ze is in handen van Jigsaw. Hij wil dat Naomi, en nog 5 andere mensen, gestraft worden. Jigsaw ziet het als een spel. Naomi krijgt opdrachten waarbij ze mensen moet vermoorden en pijn moet lijden..


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Daddy's Little Girl [Three-Shot]

    Drie dochters van drie verschillende vaders, die slechts een ding gemeen hebben; ze verliezen hun vader.

    Daddy, daddy, don't leave
    I'll do anything to keep you


    Carry me away, I hope that you don't break.