• Dit is de eerste story die ik ooit schrijf, dus ik heb even jullie meningen & tips nodig.

    Phyllis is net 21 als ze te horen krijgt dat de tumor in haar hoofd kwaadaardig is. Wanneer men haar vertelt dat ze nog hooguit een jaar te leven heeft, stort haar hele wereld in. Maar ze blijft niet bij te pakken zitten en beseft dat ze van dat laatste jaar het mooiste van haar hele leven moet maken. Ze maakt een lijst met dingen die ze wil doen voor ze doodgaat en doet er alles aan om die lijst af te maken. Intussen gaat ze steeds verder achteruit. Het wordt een race tegen de tijd.

    -Hebben jullie interesse in dit verhaal? Zouden jullie het lezen?
    -Moet ik het over onbekende personen laten gaan of moet ik Phyllis bv. een bekend iemand laten ontmoeten?
    -Hebben jullie suggesties voor een beter titel?

    Ik hoor het graag!
    Liefs,
    Kirsten.


    The truth may be orange!

    -Hebben jullie interesse in dit verhaal? Zouden jullie het lezen?
    Ja, ik zou hem zeker lezen (:

    -Moet ik het over onbekende personen laten gaan of moet ik Phyllis bv. een bekend iemand laten ontmoeten?
    Persoonlijk vind ik het fijner lezen als het gewoon om onbekende personen gaat, vooral omdat iedereen een andere smaak heeft in beroemdheden. Het zou dus kunnen dat als jij bv. een bepaalde beroemdheid erin laat terugkomen dat veel mensen het verhaal al minder snel zouden lezen alleen door die beroemdheid.

    -Hebben jullie suggesties voor een beter titel?
    Nee, sorry.

    Inspiratie gehaald uit Voor ik doodga van Jenny Downham? :'D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dankjewel voor je reactie (:

    Hmm, daar zit wel wat in. Ik vind het ook gemakkelijker schrijven als het over onbekende personen gaat, je moet met veel minder rekening houden.

    Liefs!


    The truth may be orange!

    @passerPUNT; nee. Ik ken het boek? niet. Maar als er inderdaad zo al een verhaal bestaat, is het misschien beter dat ik niet start met de story.


    The truth may be orange!

    Het lijkt gewoon erg goed op dat boek. Maar dat wil niet zeggen dat je het niet mag schrijven (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Hmm, misschien moet ik mijn idee dan een beetje aanpassen. Bedankt dat je dat even opmerkte (:


    The truth may be orange!

    Gewoon doen :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Je hoeft het niet echt aan te passen, hoor. In dat boek was het een jonger meisje die leukemie had en een lijstje maakte met 10 dingen die ze nog wou doen voor ze doodging. Het is dus niet helemaal hetzelfde. Het deed me gewoon aan dat boek denken. (:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 20:53 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Haha, oké (: Toch bedankt ;d


    The truth may be orange!

    Ik heb het eerste hoofdstuk geschreven!


    The truth may be orange!