• Is het weg.
    Ik ben het hele huis aan het overhoop halen voor een aansteker, daarnet zocht ik al een schaar. En gister was het eeen potlood D:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 18:22 ]

    bekend gevoel =)


    Change, the only good thing in this world.

    Ja, dat heb ik nou met snoepjes.
    Als ik ze nodig heb, heb ik ze de vorige dag al opgegeten );


    Me so good.

    Ik heb daarnet 10 minuten achter een gom lopen zoeken, en nu kom ik ze overal tegen. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb juist altijd dat mijn aansteker leeg is als ik ECHT een sigaret nodig heb. >.<


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Story of my life!

    Voiceless schreef:
    Ik heb juist altijd dat mijn aansteker leeg is als ik ECHT een sigaret nodig heb. >.<


    Bwhaha, bij mij komt er dan nèt een vonkje uit, dat is frustrerend.

    Dat ken ik xD hahaha


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    heb ik niet?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik moet de hele tijd naar boven en dan weer naar beneden. Daarstraks was ik een geo vergeten en toen een tijdschrift.

    lucifers?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ken het


    "Ignite, my love. Ignite."

    PEDOpas schreef:
    Is het weg.
    Ik ben het hele huis aan het overhoop halen voor een aansteker, daarnet zocht ik al een schaar. En gister was het eeen potlood D:


    haha, dat heb ik ook.

    Laime schreef:
    heb ik niet?

    paisible schreef:
    bekend gevoel =)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Typisch, dat heb ik ook altijd.
    Het straffe is dan dat het dagen- soms wekenlang in de weg ligt. En net wanneer je het nodig hebt, is het weg...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.