• Is het weg.
    Ik ben het hele huis aan het overhoop halen voor een aansteker, daarnet zocht ik al een schaar. En gister was het eeen potlood D:

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 18:22 ]

    paisible schreef:
    bekend gevoel =)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    hou gewoon je peuk in het vuurtje van het gasfornuis.


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat komt me dan zo bekend voor. En later kom ik dat dan overal tegen(cat)


    To live would be an awfully big adventure

    Soms is het maanden de afstandsbediening (x
    Zoo vervelend!


    Felix

    reyon schreef:
    Ik heb daarnet 10 minuten achter een gom lopen zoeken, en nu kom ik ze overal tegen. (cat)


    Haha, ik ook(nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    paisible schreef:
    bekend gevoel =)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Jup dat ken ik ook xD ik ben altijd mijn aanstekers kwijt, of wel vaak me sleutels xD


    What is youre favo scary movie?

    Volgens mij proberen die "dingen" ons gewoon te pesten. Want ik herken het ook , ja. Ghehe. (krul)

    Ze leven gewoon stiekem , alleen laten ze het niet merken. En dan verstoppen ze zich , en laten ze zich pas zien als je niet naar ze opzoek bent. :Y)


    They were never in fact homeless

    Ja, bekend gevoel.
    Ik kan altijd dingen vinden wanneer ik het niet nodig heb en als ik het nodig heb ligt het er niet meer.

    Volgens mij heeft iedereen dat gevoel wel eens. -zucht- (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dat heb ik ook altijd, dan zoek ik het hele huis rond, blijkt dat ding gewoon in mijn hand te zitten x)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb dat altijd met gummen(krul) ik ben ze altijd kwijt >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor