• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal - FC Barcelona, 16 februari
    2 - 1
    FC Barcelona - Arsenal, 8 maart. 19:45
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO.

    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2011 - 16:39 ]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    RxMadridista schreef:
    Ik koop ze speciaal voor Lien idd ^^
    Heb ze zelf ook:D
    Maar ga zaterdag nog zo'n boekie kopen voor Lien (:

    Bij welke winkel koop jij dat en in welk boekje? Ik ga dan zelf ook even kijken of er zo iets bij mij in de buurt zit.

    Saffier schreef:
    (...)
    Bij welke winkel koop jij dat en in welk boekje? Ik ga dan zelf ook even kijken of er zo iets bij mij in de buurt zit.


    Primera/Bruna

    Je hebt (bij ons) daar de Just Kick It(ik heb daarvan posterspecial, maar volgens mij is hij oud).. En de Goal heb je daar (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik word hier zo chagrijnig van, mijn internet valt de hele tijd uit, en dan staat er dat ik verbinding heb, maar toch kan ik niet op internet!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    mensen, als ik aan trust zou schrijven, moet ik dan beginnen dat ze op weg zijn naar India? Of beginnen met schrijven voordat ze zeg maar naar India gaan? :p


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Primera/Bruna

    Je hebt (bij ons) daar de Just Kick It(ik heb daarvan posterspecial, maar volgens mij is hij oud).. En de Goal heb je daar (:

    Oké, dan ga ik binnenkort eens even kijken!

    RxMadridista schreef:
    (...)

    Primera/Bruna

    Je hebt (bij ons) daar de Just Kick It(ik heb daarvan posterspecial, maar volgens mij is hij oud).. En de Goal heb je daar (:


    Oh, dan ga ik ook eens een keer kijken :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    het is hier dood mensen, is er iemand aan het schrijven?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Was net, maar ik ben nu weer leren (nerd)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    United schreef:
    Was net, maar ik ben nu weer leren (nerd)

    Nee, niet doen! Het is bijna vakantie! Hup, doorschrijven jij (nerd)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ben ik weer. Ik wil me mp3 luisteren, dus via oortjes en zo...maar heb een oorontsteking. En me trommelvlies aan één kant is extreem rood volgens de dokter, denken jullie dat ik dan nu wel muziek kan luisteren? Ik wil echt graag muziek luisteren nu...

    Hmm ik weet het niet.
    Kan je je muziek anders niet gewoon zachtjes aanzetten, muziek van youtube ofzo?
    Dat is beter dan oortjes


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Century schreef:
    (...)
    Nee, niet doen! Het is bijna vakantie! Hup, doorschrijven jij (nerd)


    Haha, ik heb morgen frans toets :3
    En ik moet nog een verslag maken die ik gister al had ingeleverd moet hebben en nu heb ik een punt aftrek (huil)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    United schreef:
    (...)

    Haha, ik heb morgen frans toets :3
    En ik moet nog een verslag maken die ik gister al had ingeleverd moet hebben en nu heb ik een punt aftrek (huil)

    GOED DAT JE EROVER BEGINT, IK MOET EEN VERSLAG UITPRINTEN!


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Wie kijkt er Ajax?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    FCBarcelona schreef:
    Wie kijkt er Ajax?


    Ik nog niet, ik ga zo ff kijken


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.