• Mijn vriendin kwam laatst helemaal freaked out naar me toe.
    Ze was bang dat ze zwanger was omdat ze op een fuif
    tegen een jongen had staan aan te schuren.
    Terwijl die jongen een zwembroek aan had (vraag me niet waarom)
    en zij haar rokje met string. (die hij volgens haar half had uitgetrokken, ofzoiets)
    Nu vertelde ik haar dat het dan toch onmogelijk is om zwanger te worden,
    als je tegen zijn boxer aan staat te schuren (met of zonder string)
    Of heb ik het nu zo fout?

    (met dit topic wil ik haar laten zien dat ik gelijk heb, en dat het dus niet kan.)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 15:45 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ze is niet zwanger, maar als ze echt zekerheid wilt, moet ze dan maar een test kopen?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Je kan alleen zwanger raken als je echt seks heb gehad,dus als sperma in de vagina is gekomen. Dat kan niet als hij een broek aan had.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    omg wat is zij dom..

    Sorry hoor

    Natuurlijk kan je daar niet zwanger van worden :S

    Daar moet je sex voor hebben..


    I solemny swear i am up to no good

    In de eerste instantie zou ik zeggen dat het inderdaad niet mogelijk is, maar nu ik het een paar keer overlees...betwijfel ik het.

    ...ehm.. nou, als hun sexueel contact hebben gehad zou het kunnen maar daar is wel iets meer voor nodig dan dit, althans, ik snap eigenlijk niet helemaal wat er is gebeurd O.o hebben ze ook echt zeg maar seks gehad?


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Volgens mij kan ze echt onmogelijk zwanger zijn. Daar is toch echt sperma voor nodig (en een ovulatie). Nee, ze kan niet zwanger zijn.


    I am an idiot, I move.

    Haha, nee hoor, je hebt gelijk ;)


    Life is hard and then we die

    Nee, dat zou ze pas zijn als er echt geslachtsgemeenschap was geweest, dus als hij geen boxer had aangehad.
    Als ze zekerheid wilt, moet ze een test kopen.

    -wat heb ik dat netjes gezegd-


    Me so good.

    StJimmy schreef:
    Je kan alleen zwanger raken als je echt seks heb gehad,dus als sperma in de vagina is gekomen. Dat kan niet als hij een broek aan had.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee dat kan niet. Of hij moet superzaad hebben en zij uberbevruchtbaar zijn, maar dat lijkt me sterk.


    Your make-up is terrible

    Je kan alleen zwanger worden als je zaad in je lichaam krijgt lijk me?


    Alleen maar tranen van geluk

    nou, als zijn er voorvocht op zijn boxer zat en dit écht tegen haar vagina ofzo aangekomen is zou het best kunnen lijkt me.
    maar, wel een beetje vergezocht, moet wel echt super stom toevallig zijn!

    Assassin schreef:
    Nee dat kan niet. Of hij moet superzaad hebben en zij uberbevruchtbaar zijn, maar dat lijkt me sterk.


    Haha! Ik ga met Nikki mee!:'D


    everything, in time

    Cauchemar schreef:
    Volgens mij kan ze echt onmogelijk zwanger zijn. Daar is toch echt sperma voor nodig (en een ovulatie). Nee, ze kan niet zwanger zijn.

    Ik denk dat haar vriendin vermoed dat er misschien sperma door of aan die boxer zat? En dat het dan zo zou kunnen gebeurd zijn. Maar als nog denk ik dat ze zich geen zorgen hoeft te maken.

    Haha, nee hoor. Dat kan niet (;


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right