• Mijn vriendin kwam laatst helemaal freaked out naar me toe.
    Ze was bang dat ze zwanger was omdat ze op een fuif
    tegen een jongen had staan aan te schuren.
    Terwijl die jongen een zwembroek aan had (vraag me niet waarom)
    en zij haar rokje met string. (die hij volgens haar half had uitgetrokken, ofzoiets)
    Nu vertelde ik haar dat het dan toch onmogelijk is om zwanger te worden,
    als je tegen zijn boxer aan staat te schuren (met of zonder string)
    Of heb ik het nu zo fout?

    (met dit topic wil ik haar laten zien dat ik gelijk heb, en dat het dus niet kan.)

    [ bericht aangepast op 16 feb 2011 - 15:45 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    StJimmy schreef:
    (...)
    Dat is stom,als ze zich zorgen maakt moet ze zo'n test halen. Zekerheid voor alles.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ze heeft dus geen seks gehad? Dan is ze niet zwanger. Je kan niet zwanger worden door tegen iemand zijn zwembroek te schuren. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ze kan echt niet zwanger zijn :').
    Haha, dit doet me denken aan een jaar geleden. Toen zaten ik en mijn toen nog vriend helemaal te stressen omdat wij dachten dat ik ook zwanger was, maar bij ons was de condoom gescheurd en ik had mijn pil niet goed geslikt, hahaha :'D. Gelukkig niet zeg..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Ze kan echt niet zwanger zijn :').
    Haha, dit doet me denken aan een jaar geleden. Toen zaten ik en mijn toen nog vriend helemaal te stressen omdat wij dachten dat ik ook zwanger was, maar bij ons was de condoom gescheurd en ik had mijn pil niet goed geslikt, hahaha :'D. Gelukkig niet zeg..

    Tegen Sander zei je dat je zogenaamd nog maagd was?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dat kan niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    je kan echt niet zwanger worden daardoorXD


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Okee lol :') dit doet me denken aan de periode waarin ik dacht dat ik zwanger was. Goeie oude tijd :'D


    -

    Fail :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    reyon schreef:
    Ze heeft dus geen seks gehad? Dan is ze niet zwanger. Je kan niet zwanger worden door tegen iemand zijn zwembroek te schuren. (:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Myrdie schreef:
    nou, als zijn er voorvocht op zijn boxer zat en dit écht tegen haar vagina ofzo aangekomen is zou het best kunnen lijkt me.
    maar, wel een beetje vergezocht, moet wel echt super stom toevallig zijn!

    Inderdaad. Het is mogelijk omdat in het voorvocht ook spermacellen zitten, maar de kans is echt superklein. Laat haar toch maar eens testen...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Er was ook een keer iemand die dacht dat je van zoenen zwanger kon worden...
    Fail xD


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Tenzij hij op de een of andere manier sperma/voorvocht bij haar is gekomen. Ach, neem zo'n test van 7 euri om het zeker te weten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Belieburx schreef:
    (...)
    Tegen Sander zei je dat je zogenaamd nog maagd was?


    B-e-m-o-e-i spatie j-e spatie m-e-t spatie j-e spatie e-i-g-e-n spatie l-e-v-e-n :') en niet met het mijne.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ZeroGravity schreef:
    Er was ook een keer iemand die dacht dat je van zoenen zwanger kon worden...
    Fail xD


    gahahahahaha awesome, maar hoe oud was die dan? xD (-sorry als dit off-topic is)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Voiceless schreef:
    (...)

    B-e-m-o-e-i spatie j-e spatie m-e-t spatie j-e spatie e-i-g-e-n spatie l-e-v-e-n :') en niet met het mijne.

    ik zei het alleen maar hoor.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.