• ik had vannacht een vreemde droom. Ik en nog een paar kinderen uit mijn klas waren moderator geworden. Alleen moderator was niet zoals hier op Quizlet maar een moderator was iemand die vrijwillig in een supermarkt werkte. ;D En alle moderators droegen van die Rode baseball jacks. Die droom werd steeds vreemder.

    Wie heeft er nog meer een vreemde droom gehad?


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    haha freaky
    Ik had gedroomd dat een vriendin en ik achterna gezeten werden door een tornado en dat we door onze uitgaansstraat renden en we toen ons lievelings café in renden maar toen konden we er niet meer uit maar gelukkig was daar ook mijn crush die me gezelschap ging houden en net toen hij me wilden zoenen werd ik wakker (puh) stom haha

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 8:40 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    ik! ik droomde dat onze maatschappijleraar ontslag nam,
    en toen kwam er een stagier voor terug,
    en die ging ons lesgeven in manga/animé,
    hij ging ons die begrippen leren en leren tekenen enzo x]
    en toen was er naast onze school opeens een sloot,
    en toen viel er iemand in, en die werd toen opgegeten door haaien, =S
    en ten ben ik maar wakker geworden (:


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    Ik had vannacht een vreemde droom, zo een die nergens over gaat, maar eigenlijk juist over alles. Heel hyper enzo en je wordt dat echt supermoe wakker.


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    ik heb vannacht niet zo goed geslapen en herinner mijn droom dan ook niet...xD maar ik heb wel hele vreemde dromen gehad ja...ik was bijv een keer een mier :S nee daar wordt je blij van...


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Kwam ik er ook in voor?:Y)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Kwam ik er ook in voor?:Y)


    Jah:Y)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Waarom zouden er tegenwoordig toch zo veel mensen zijn die dromen dat ze moderator worden? (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb een rood basball jack(cat).
    Maar dat is idd vaag jhaa.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    reyon schreef:
    Waarom zouden er tegenwoordig toch zo veel mensen zijn die dromen dat ze moderator worden? (krul)


    Geen idee.;D Ik heb gisteren nog heel dat topic door zitten lezen waarschijnlijk daardoor xd

    @Lawrence, Ik ook en ik heb hem toevallig ook aan ;D

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 17:36 ]


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ik heb wel vaker raar gedroomd. Maar één droom vergeet ik nooit weer.

    Het was in mijn eigen huis, in mijn slaapkamer. Ik vermoorde een vrouw die ik niet eens kende. Ik hakte haar helemaal in stukjes en deed haar in een tas. Opeens kwam mijn moeder naar boven dus ik smeet die tas mijn kast is. En toen mijn moeder weer naar beneden ging sprong ik uit het raam met die tas waar die in stukjes gehakte vrouw ik zat.

    Toen liep ik naar de sloot naast mijn huis, en gooide al haar resten het water in. Maar opeens kwam een buurvrouw ofzo er langs lopen, en toen ik keek was die in stuk gehakte lijk brood geworden. Ineens kwamen er allemaal ganzen en eenden aan en die aten het op. Toen was ik verward en pakte ik zo'n stuk brood op, en hield het uitelkaar. En het bestond allemaal uit haar van die vrouw.

    Het brood zat vol met haren waardoor de ganzen en eenden stikten en dood gingen. En toen werd ik wakker en was gewoon serieus misselijk. En nu elke keer als ik brood eet, moet ik mijn verstand op 0 zetten anders kots ik het zo weer uit als ik er bij nadenk o.o Echt zo raar! :Y)

    [ bericht aangepast op 15 feb 2011 - 17:38 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Same here.

    Ik droomde dat ik jou een stel andere ging meeten. Toen kreeg jij met een ene Bart. En toen vergat jij mij. Toen was ik plotseling bij Gaby die niet bij de meeting was. En toen was ik weer bij de meeting alleen iedereen was weg behalve jij en die Bart :S.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, ik droom gewoon altijd gestoord. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.