• Wil iemand een cover maken ? voor dit verhaal ;

    Argentinië staat op zijn kop, naar aanleiding van de pas overleden jonge dochter van Lionel Messi stopt de Argentijn met zijn voetbalcarrière. 'Mijn beste vriendin en ik gaan even naar Spanje. Niet om voor Barcelona te spelen. We gaan naar Madrid om even tot rust te komen, alles op een rijtje te zetten, oude vriendschappen heropnemen en nieuwe mensen leren kennen. Ik weet niet of ik snel terug kom in Argentinië. Sorry, Diego, Sorry.' Mompelde de wereldspits in zijn laatste intervieuw in Argentinië. Zijn coach, tevens groot leermeester, is diep teleurgesteld in Lionel Messi.'Oke, ik begrijp Leo. Mensen verliezen is hard, maar Lionel heeft de steun van God bij zich. Hij weet wat hij doet.' Aldus Diego Maradonna, maar diep in zijn stem vond iedereen een diepe teleurstelling

    Olivia en Lionel gaan een nieuw leven beginnen. Twee beste vrienden vertrekken richting Madrid om alles wat beter te kunnen verwerken, maar wat als Olivia de over-charmante Ricardo Kakà ontmoet? En Lionel de prachtige [..]? Laten de twee hun vaderland huilend achter?


    Ik hou nu al van je!:Y)


    The best things in life aren't things.

    OH SHIT nu heb ik hem al gemaakt.
    Heeft ze bruin haar? En zo niet, dan zit er ook een blonde bij hahaha.
    Klik


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wherewithal schreef:
    OH SHIT nu heb ik hem al gemaakt.
    Heeft ze bruin haar? En zo niet, dan zit er ook een blonde bij hahaha.
    Klik

    Hij is super 8D


    The best things in life aren't things.