• is best een bitch. Want ik heb dus al sinds het weekend ontzettende last van mijn keel enzo, en ben ook helemaal niet lekker. Zegt ze net; Ik ga zo even naar de winkel. Ik zo: ‘Oh zou je dan misschien ijs willen meenemen? Voor mijn keel.’ Zegt ze gewoon: ‘Nee, je moet afvallen.’ o.O Ligt het aan mij of is het gewoon dom dat ze dat zegt? Het is niet zo dat als ik dat ijs eet ik doodga ofzo.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Hahahaha, ze kan toch ook gewoon waterijsjes meenemen :P? Daar zit bijna niets in.


    Life is hard and then we die

    Dat is stom van je moeder,
    zeg dat het jouw lichaam is en dat jij bepaald of je wel of niet wil afvallen.

    &over dat ijs, vraag aan iemand anders of die ijs wil kopen?


    Me so good.

    Dat is .. erg. Krijg je vanzelf complexen van.
    Het is maar ijs en dat is goed voor je keel


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    PUKKELxDING schreef:
    Hahahaha, ze kan toch ook gewoon waterijsjes meenemen :P? Daar zit bijna niets in.



    Dat wilde ik nou net zeggen, ze had ook gewoon kunnen kijken naar ijs waar bijna niets inzit.


    Your make-up is terrible

    das wel erg dom o.o


    Ligt and Darkness are both very different..

    Wtf.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    das dom . D:
    het is toch ook niet zo dat je 10 pakken ijs gaat eten ofzo? o.o

    Oke apart.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    PUKKELxDING schreef:
    Hahahaha, ze kan toch ook gewoon waterijsjes meenemen :P? Daar zit bijna niets in.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    xSnoepjex schreef:
    Dat is stom van je moeder,
    zeg dat het jouw lichaam is en dat jij bepaald of je wel of niet wil afvallen.

    &over dat ijs, vraag aan iemand anders of die ijs wil kopen?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Echt? O.o
    Dat is inderdaad wel raar. Misschien moet je haar dat ook maar vertellen. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan