• Met valentijn?
    Ik vierde het in het weekend, aangezien we allebei naar school moeten vandaag en ver van elkaar wonen. Ik kreeg een ontbijtje op bed, met een hele lieve kaart en deze ketting gehad. Ik ben er echt blij mee. Zelf had ik een enorme kaart gegeven.


    Your make-up is terrible

    Het enige wat ik elk jaar krijg is een kaart van mijn opa en oma.

    Op één keer na dan, toen kreeg ik een ketting met een sleuteltje als de betekenis: 'The key to my heart.' & een roos (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Helemaal nietsch (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Wij hebben het ook in het weekend gedaan, met dat ik vandaag in gent zit in hij ook naar school moet. We zijn gezellig met zijn tweetjes gaan dineren en daarna nog gezellig een film gekeken bij hem thuis. (waar ik ook bleef slapen)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Niks :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Primrose schreef:
    Helemaal nietsch (krul)

    niks xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Primrose schreef:
    Helemaal nietsch (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Die ketting heb ik ook ^^
    Ik heb niets gekregen en zelf mijn vriendje een doos bonbons gegeven. Maar mijn ouders zijn vandaag 20 jaar getrouwd, dus heb ik die een kaart gegeven (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb een kaartje + een hartjesdoos met chocolaatjes gehad =3 Ik heb zelf die ene enorme kaart gegeven die ik met jou heb gekocht 8-)


    Life is hard and then we die

    Niks, noppes, nada :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Primrose schreef:
    Helemaal nietsch (krul)

    Noppes.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik stuurde rozen naar mijn familie, en kreeg ook rozen van hen :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik heb geen cadeautjes ofzo gegeven,
    maar toen ik samen met mijn bff naar school fietste heb ik gevraagd of ze mijn Valentijn wilde zijn, haha ;p

    De hele dag hebben we lekker melig gedaan xd


    Me so good.

    Niks


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall