• Ja serieus ik heb een geweldige dag gehad! <3

    Ik was naar een soort VIP liefdadigheids feest waar mijn favo band was en zoals heel veel van jullie in alle topics ooit al hebben gelezen had ik een enorme crush op 1 van hun en is er nogal veel tussen ons gebeurd en vanaf vandaag kan ik met 100% zekerheid zeggen dat ik totaal over hem heen ben! (en het voelt zo goeddddd) :D Ik zie hem nu gewoon als vrienden (:

    En! Daar in tegen (zoals sommigen ook al in een topic hebben gelezen (A)) zegt mijn BFF al vanaf het begin tegen me dat hun roadie me leuk vind, en ik begin hem ook leuk te vinden (beter gezegd maak er maar van dat ik hem leuk vind) en we liepen de hele tijd om elkaar heen en zeiden niks behalve 10miljoen keer heey :') en aangezien hij ook zo verlegen is zou het dus niks worden om een gesprek te beginnen aangezien ik het niet durfde, en toen heb ik uiteindelijk 's avonds de stap gewaagd en een gesprekje met hem begonnen en nu voel ik me nog beter omdat ik én een "angst" overwonnen heb en met hem gepraat heb en het was zo leuk! :D En toen we foto's gingen maken kwam hun andere roadie erbij en wou ook op de foto en toen stond heel toevallig mijn crush roadie naast me en dat was echt een heel awkward moment maar toch vind ik hem grappig geworden (A)
    *klik* :9~

    En nu kan ik niet wachten tot vrijdag tot ik ze weer zie... En al helemaal niet tot zaterdag over 2 weken als ik naar het optreden van hun roadie's band ga! (A)
    *hyper stuiter lalala*
    Zo dat moest ik even kwijt (A)


    dream, dare, fly!

    Haha leuk voor je :'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Aaawh, dat is echt vet leuk! (:

    Cool! Leuk (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    YIIIHAAAAAAAA ! (dance)
    Hihi, ik ben écht super blij voor je :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik ben blij voor jeee <333


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    nice!


    never give up on things that make you smile.

    Ecstasy schreef:
    Aaawh, dat is echt vet leuk! (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Gaaaf! En ik zie jou vrijdag ook, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Gaaaf! En ik zie jou vrijdag ook, haha.


    jaaah :D


    dream, dare, fly!

    Oeh, dan zie ik jou vrijdag ook :O


    Life is hard and then we die

    Ecstasy schreef:
    Aaawh, dat is echt vet leuk! (:

    AWesome!


    Food.

    Nice^^


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    PUKKELxDING schreef:
    Oeh, dan zie ik jou vrijdag ook :O


    Oehh Q meeting daar :P


    dream, dare, fly!