• Wat als de wereldbeker voetbal om veel meer gaat dan de beker en de titel, maar om een de strijd van het hart van een meisje?

    The winner takes it all
    The loser's standing small.


    Nodig:
    Vriendinnen Spelers Argentinië.
    Vriendinnen Spelers Spanje.
    Beste vriendin hoofdpersoon.

    INVULGEVAL.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (foto & beschrijving):
    Karakter: (hou ik me wss toch niet aan.)
    Nationaliteit:
    Extra:

    :9~:9~

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 20:01 ]


    The best things in life aren't things.

    Penelope schreef:
    Wordt het een Cesc of Leo lovestory? Want dan wil ik wel graag Cescy. _O_

    Ik ben daar zelf nog niet uit, maar je kan geen rol invullen vr hem of mss zijn beste vriendin :'D


    The best things in life aren't things.

    Cassius schreef:
    (...)
    Ik ben daar zelf nog niet uit, maar je kan geen rol invullen vr hem of mss zijn beste vriendin :'D


    Dan doe ik dat morgen. Maar als je Leo kiest weet je mij te vinden haha!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    (...)

    Dan doe ik dat morgen. Maar als je Leo kiest weet je mij te vinden haha!

    Ofcourse ;p


    The best things in life aren't things.

    Jullie kunnen ook Ricardo Kaka invullen.:Y)


    The best things in life aren't things.

    Rol: Vriendin Ricardo Kaka, my man! 8D
    Voornaam: Jessie
    Achternaam: Flynn
    Volledige naam: Jessie Agness Beth Flynn
    Leeftijd: Drieëntwintig
    Uiterlijk: Jessie heeft een lichte en frisse uitstraling. Velen zijn jaloers op haar egale en ietwat gebruinde huid, die geen oneffenheden bevat. Haar lippen zijn licht en dun, die als ze lacht een aantal perfecte witte tanden laten zien. Haar ogen zijn fel blauw en meestal helder om naar te kijken, vanwege de lichte kleur. Ze zijn omringd door flinke, zwarte wimpers, waar ze meestal niet erg veel make-up opdraagt, maar meestal toch wel iets. Ze heeft zwarte lange haren die haar ogen goed uit laten komen. Ze vallen niet helemaal stijl, maar ook zonder slag of krul over haar schouders tot ongeveer het midden van haar rug. Ze heeft een rommelige pony en veel lagen erin, waardoor het lijkt alsof ze veel volume in haar haren heeft. Ze is lang en slank, maar ze iemand die niet graag zichzelf ''bloot'' geeft. Ze draagt hierdoor vaak gewone kleding zoals spijkerbroeken, blousejes en truien. Haar haren heeft ze meestal los of in een nonchalante staart.
    Karakter: komt, ik moet zo naar school
    Nationaliteit: Jessie is een halfbloedje. Haar vader is een Fransman en haar moeder is een rasechte zigeuner uit Roemenië.
    Extra: Jessie handbalt graag, maar ze is niet de ster van het team. Ze kan goed keepen, omdat ze op de ballen afduikt alsof ze plat moeten. Ze heeft naast haar handbalcarrière ook een kunstschaatscarrière, iets waar ze veel beter in is. Ze moest wel een teamsport gaan doen zeven jaar geleden, omdat ze zonder dat bijna geen sociaal contact zou hebben. Ze moest toen elke dag trainen voor het schaatsen en zo zou ze op school geen sociale contacten opbouwen. Nu schaatst ze nog steeds erg veel, maar precies op de dagen waarop ze niet hoeft te handballen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maak bekeeend!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Beste vriendin -> Saffier
    Vriendin Krkic -> Penelope
    Vriendin Piqué -> MOCMOC
    Vriendin Kakà -> Pirates.
    Vriendin Villa -> United.


    The best things in life aren't things.

    Thank youuu! Mag ik ook zusje Leo invullen? _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    JupJup ;p


    The best things in life aren't things.

    Dat doe ik morgen, ik ga nu maffen ;D


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus