• Wat als de wereldbeker voetbal om veel meer gaat dan de beker en de titel, maar om een de strijd van het hart van een meisje?

    The winner takes it all
    The loser's standing small.


    Nodig:
    Vriendinnen Spelers Argentinië.
    Vriendinnen Spelers Spanje.
    Beste vriendin hoofdpersoon.

    INVULGEVAL.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (foto & beschrijving):
    Karakter: (hou ik me wss toch niet aan.)
    Nationaliteit:
    Extra:

    :9~:9~

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 20:01 ]


    The best things in life aren't things.

    Ik hoef geen rol, ik wil alleen een link naar je verhaal als hij er is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Evanesco schreef:
    (...)

    Ik niet, ik ben kleiner. :Y)

    Maar ik ben ook veel groter dan jij dusja :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    okee kom maar op gozerr 8D
    haha ik ben ook groter dan hem, ik ben 1.70 :'D

    1m73:Y)


    The best things in life aren't things.

    Rol: Vriendin Bojan Krkic.
    Volledige naam: Enora Lindsey Stuart.
    Leeftijd: 23.
    Nationaliteit: Amerikaans.
    Uiterlijk: Enora heeft licht blond haar en groene ogen. Ze heeft een spierwitte glimlach en een kuiltje in haar kin. Enora is 1.67 meter lang en een typisch meisje meisje. Ze draagt het liefst allemaal dure kleding wat ze van haar rijke vader krijgt, en ze draagt meestal volume mascara met rood/bruine rouge op haar wangen.
    Hobby's: Enora heeft een eigen paard bij haar vader thuis in Californië, en daar rijd ze ook vaak op. Ze is vaak kampioen geworden met haar ruin op het NK kampioenschap.
    Extra's: -

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 20:24 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Cassius schreef:
    (...)
    1m73:Y)

    HA dan ben ik dichter bij hem 8D


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    HA dan ben ik dichter bij hem 8D

    Stiekem staat hij op zijn tenen bij me, zodat het niet opvalt!


    The best things in life aren't things.

    Cassius schreef:
    (...)
    Stiekem staat hij op zijn tenen bij me, zodat het niet opvalt!

    Stiekem win ik dan nog want als hij dan bij mij op zijn tenen gaat staan win ik weer 3 centimeter! (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    Stiekem win ik dan nog want als hij dan bij mij op zijn tenen gaat staan win ik weer 3 centimeter! (nerd)

    Dude, ik heb Leo al in het egt gezien 8D ik win ;d


    The best things in life aren't things.

    Rol: Vriendin Gerard Piqué en zus Cesc Fàbregas
    Voornaam: Blue
    Achternaam: Fàbregas
    Volledige naam: Bluebell Lily Fàbregas Soler
    Leeftijd: Eenentwintig
    Uiterlijk: Blue heeft lange lichtbruine/blonde haren die altijd vrolijk over haar schouders liggen. Blue is een prachtig meisje om te zien. Ze heeft mooie zalmroze lippen, twee rijen kaarsrechte, witte tanden en als ze haar beroemde glimlach bovenhaalt krijgt ze schattige kuiltjes in haar wangen. Blue heeft een redelijk bleke huid ondanks haar afkomst maar haar moeder was ook een bleke van huidskleur. Blue heeft twee stralend donkerbruine ogen die altijd vol pretlichtjes zitten. Blue draagt het liefst van al kleedjes en korte shortjes, lange broeken kan ze niet zo goed verdragen, dat vooral omdat ze nooit echt verplicht was lange en warme kleren te moeten dragen. Colombia en Argentinië zijn nu niet bepaald koude landen. Thuis heeft Blue een uitpuilende schoenenkast. Ze heeft alles, All Stars, pumps, ballerina's, sandalen, Vans, alle schoenen waar een meisje maar van kan dromen. Toch loopt ze het liefst rond op haar pumps of korte All Stars die ze in alle kleuren en tekeningetjes heeft. Aan haar hals heeft ze een goude halsketting hangen met daarop de naam Gerard, deze wijst naar haar vriendje. Rond haar pols heeft ze nog een gouden armbandje met de naam Cesc, dit wijst op haar broer. Ze doet beide nooit af. Hiermee wil ze symboliseren dat ze die twee altijd bij zich draagt.
    Karakter: Blue is een zeer vrolijk en positief ingesteld meisje. Ze heeft altijd een goed humeur en haar vrolijkheid is aanstekelijk. Ze heeft een leuk gevoel voor humor en soms blijft ze minuten lang in een slappe lach hangen als er een leuke mop wordt verteld. Ze wil altijd dat iedereen gelukkig is en ze is de beste remedie tegen heinwee, verdriet of gewoon een slecht humeur. Ze is ook zeer creatief, ze weet als de beste wat ze met mensen moet doen om ze weer vrolijk te maken. Blue is geen romanticus maar ze houdt wel van romantische jongens. Hoewel Blue een prater is kan ze haar gevoelens nooit goed weergeven. Daarom zingt ze ze. Dat is waarom mensen graag naar Bleu's muziek luisteren en haar teksten altijd zo mooi vinden, omdat Bluebell zichzelf altijd volledig in haar teksten inleeft. Blue is een goed luisterend oor en ze probeert voor andere mensen altijd een goede oplossing te zoeken voor hun problemen. Voor zichzelf is Blue heel anders. Bij zichzelf is het eerst doen en dan pas denken. Blue houdt niet van denken omdat denken altijd een negatief aspect wordt terwijl Bluebell zelf een zeer positief meisje is.
    Nationaliteit: Catalaans
    Extra: Blue kent Gerard al haar hele leven lang. Haar broer Cesc en hij zijn de beste vrienden. Cesc en Blue zijn onafscheidelijk. Ze zijn de beste vrienden en ze zijn niet te breken. Blue en Gerard kregen op haar zestiende een relatie. Gerard en Cesc waren toen achttien. Cesc was, én is, reuzeblij dat zijn beste vriend met zijn zus ging omdat hij toen zeker weten wist dat Blue in goede handen was. Gerard en Cesc bereiden nu steeds plannetjes als Blue er eventjes niet is want Gerard wil Blue ten huwelijk vragen. Liefst de dag van de finale van het Wereld Kampioenschap. Nadat ze Wereld Kampioenen zijn worden..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Cassius schreef:
    (...)
    Dude, ik heb Leo al in het egt gezien 8D ik win ;d

    WAJOO SERIEUS?! WANNEER. o.o


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    WAJOO SERIEUS?! WANNEER. o.o

    El classico,Dude. & binnenkort tegen Arsenal mss;p


    The best things in life aren't things.

    Cassius schreef:
    (...)
    El classico,Dude. & binnenkort tegen Arsenal mss;p

    Nou haat ik jou officieel. ):


    Hope goes lost but never dies.

    Circles schreef:
    (...)
    Nou haat ik jou officieel. ):

    I'm sorry ;o


    The best things in life aren't things.

    Zou je het me willen melden wanneer ie er is ;D?


    Everything is worse without music.

    Wordt het een Cesc of Leo lovestory? Want dan wil ik wel graag Cescy. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus