• Boeiende Wedstrijden:
    Arsenal - FC Barcelona, 16 februari & 8 maart. 19:45
    Real Madrid - FC Barcelona, 17 april. - EL CLÁSICO.

    FINALE COPA DEL REY
    FC Barcelona - Real Madrid!
    20 april.


    Ja ik mocht hem maken van Lien:9~:Y)
    en ik wou het ook een keer doen na 16x niet doen

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 18:02 ]


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    MOCMOC schreef:
    (...)
    Mijn mama heeft besloten om mijn kat volgende week vrijdag te laten inslapen.. :'(


    :O Why Lynn? ):
    Dat is echt rot!


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    @Marjolien & Reina; hij heeft al sinds vorig jaar januari een tumor op zijn heup en die was al drie keer weggehaald maar hij kwam steeds weer terug maar mama wou hem niet weer opnieuw laten opereren opdat het echt heel veel geld kost en omdat dat ook niet echt goed is voor dat beestje al die operaties. Maar dus die tumor was steeds groter geworden en er was er nog een tweede naast gekomen. Maar die tumors zaten net onder zijn vel en op een nacht is een van die tumors open gesprongen waardoor zijn vel gescheurd was enzo. En het was serieus niet om aan te zien en het stonk echt verschrikkelijk en hij viel ook echt kei veel af enzo en hij raakt moeilijk de trappen op en af en hij kan niet meer in het bad springen want dat deed hij 's ochtends altijd als wij ook in de badkamer waren en hij kan ook niet meer komijn bed springen, dan moet ik hem daarmee helpen en als hij dan in mijn bed ligt gaat hij op mijn borst liggen met zijn neus in mijn nek ter bescherming terwijl hij vroeger altijd achteraan op mijn bed lag..
    Ik ga mij echt leeghuilen de dag dat het gaat gebeuren..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Aahw ):
    Dat is echt heel kut ):
    Oke, het is wel beter voor het beestje, maar dan nog ):
    Dat is echt stom!
    Wij hebben onze hond oude nou zo'n 8 jaar geleden laten inslapen, ook omdat ze een aantal tumoren had. Ze leed zoveel, maar ja het is gewoon zo rot om een diertje dan in te laten slapen. Je wilt liever dat ze bij je blijft, maar het kan gewoon niet omdat je ze niet zo'n pijn toe wenst ): ..
    Nu hebben wij op de kast een potje staan met haar as. Ik ben blij dat we toch haar 'restjes' nog hebben..

    Maar weet je al wanneer het gaat gebeuren of niet? ):


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik heb vandaag uniformloze dag! Guess what i'm wearing (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    Ik heb vandaag uniformloze dag! Guess what i'm wearing (:


    Je Piqué shirt? En sterkte met je kat, ik weet hoe dat voelt als je beste maatje wordt ingeslapen. ;s


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Omfg, ik ben dus ziek en heb hoogstwaarschijnlijk een keel én oor ontsteking. En mijn oor doet echt zo veel pijn, dit is echt niet normaal meer...

    BARSENAL KOMT WEL OP TV! OP NEDERLAND 3! JA MAN! <3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ah, mijn voetbal t-shirt word niet bezorgd! Mijn geld is godzijdank wel weer teruggestort. Ik kreeg een e-mail:

    Hallo Kim,
    Bedankt voor je bestelling bij "Oranje voetbal kleding".
    Het Spreadshirt team zal nu verder zorg dragen voor jouw bestelling. Helaas moeten we je mededelen dat het door jou gekozen ontwerp (zie hieronder) hoogstwaarschijnlijk beschermd is met copyrights. Hierdoor kunnen we jouw bestelling niet uitvoeren. Het geld word zsm weer teruggestort.


    Dus ik keek net, en me geld is weer terug. He verdorie. Ik had me zo verheugd om dat shirt!

    Saffier schreef:
    Ah, mijn voetbal t-shirt word niet bezorgd! Mijn geld is godzijdank wel weer teruggestort. Ik kreeg een e-mail:

    (...)

    Dus ik keek net, en me geld is weer terug. He verdorie. Ik had me zo verheugd om dat shirt!

    OMG? Das echt lullig Ö


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Century schreef:
    OMG? Das echt lullig Ö

    Echt hé, en ik zat elke dag tussen de post te snuffelen of me shirt erbij zat of dat er een wagen stopte voor ons huis, krijg ik vandaag die mail. Ik baal nu echt serieus. Ik heb me geld dan wel terug, dat shirt wou ik zo graag, ik had me moeder eindelijk zover.

    Saffier schreef:
    (...)
    Echt hé, en ik zat elke dag tussen de post te snuffelen of me shirt erbij zat of dat er een wagen stopte voor ons huis, krijg ik vandaag die mail. Ik baal nu echt serieus. Ik heb me geld dan wel terug, dat shirt wou ik zo graag, ik had me moeder eindelijk zover.

    Dan mag je er nu vast ook wel 1 bestellen op een andere site of zo?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga schrijven, en me verheugen op vanavond. BARSENAL LIVE NEDERLAND 3! :9~


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    IK WEET HET
    IK WEET HET
    IK MOET HEEL SNEL VAN TRAINING NAAR HUIS FIETSEN ANDERS MIS IK HET
    IK HEB POPCORN VOOR BIJ DE WEDSTRIJD
    IK WIL HET VANAF HET BEGIN AF AAN ZIEN, ANDERS I GONNA CRY


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    - schrijft aan disease -


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik ga hard
    Ik ga lekker
    Ik ga los
    En we doen het allemaal


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John