Ja, ik ben het gewoon echt helemaal zat.
Ik heb een broertje, hij is tien jaar en hij doet me in ALLES na. Eerst viel het wel mee en vond ik het nog wel schattig enzo. Maar nu is het echt niet leuk meer. Hij luistert opeens naar mijn favoriete muziek, hij leest de boeken die ik lees, draagt opeens vaak een hoedje, schrijft verhalen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik snap dat hij 'op zoek is naar zichzelf', zoals mijn ouders het zeggen, maar ik vind het nu echt heel irritant worden.
Hij heeft bijvoorbeeld sinds kort een stereo waar je ook een usb stick in kunt stoppen met muziek en hij heeft die stomme usb stick van hem in mijn laptop gestopt en al mijn muziek erop gezet om die vervolgens elke dag te gaan draaien.
Nu denk je vast, beter dan dat hij van die rotmuziek draait, maar ik heb serieus liever dat hij rotmuziek draait!
Ik bedoel, het is MIJN muzieksmaak, niet die van hem!
Ik vind dat hij maar snel zijn eigen stijl (niet alleen in muziek maar in alles) moet gaan vinden ofzo. Want het is echt niet leuk meer.
Ik heb hem al vaak laten merken dat ik het niet leuk vind, maar dat helpt niet.
Weet iemand wat ik dan wel kan doen om ervoor te zorgen dat dit stopt, want ik word HELEMAAL gek!
Bedankt voor het lezen van dit gezeik (:
"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)