• Voor mijn verhaal: One Direction to Choose. :)

    Zayn is 17 jaar.
    Louis is 18 jaar.
    Liam is 17 jaar.
    Naill is 17 jaar.

    Dus ze zijn eigenlijk allemaal bijna 17, behalve Louis. Harry is namelijk net 17 geworden op 1 februari.

    Rollen:
    Beste vriendinnen voor Cher: 1x beste vriendin bezet door: AlwaysSummer
    2x beste vriendin bezet door:
    Lawrence

    Vriendin voor Liam. Bezet door: Lawrence, ze is ook de beste vriendin van Cher in het verhaal. Want je mag dat ook beide zijn...

    Vriendin voor Louis Bezet door: WhatTheHell

    Vriendin voor Zayn Bezet door: Saffier

    Vriendin voor Naill Bezet door: Pirates


    Harry is al bezet door Cher.



    Alle rollen zijn bezet!

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 19:30 ]


    They were never in fact homeless

    Naill is schattig! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zayn is leuk! Hoe oud is hij? Ik wil best een rol invullen.

    Mag ik zo voor Niall invullen?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lawrence schreef:
    Mag ik zo voor Niall invullen?

    Natuurlijk ga je gang! :)


    They were never in fact homeless

    Saffier schreef:
    Zayn is leuk! Hoe oud is hij? Ik wil best een rol invullen.

    Zayn is 17. :)


    They were never in fact homeless

    Vriendin voor Naill
    Naam: Jessie
    Achternaam: Flynn
    Volledige naam: Jessie Beth Flynn
    Leeftijd: Zestien
    Hobby's: Jessie voetbalt graag, maar ze is niet de ster van het team. Ze kan goed keepen, omdat ze op de ballen afduikt alsof ze plat moeten. Ze heeft naast haar voetbalcarrière ook een kunstschaatscarrière, iets waar ze veel beter in is. Ze moest wel een teamsport gaan doen zeven jaar geleden, omdat ze zonder dat bijna geen sociaal contact zou hebben. Ze moest toen elke dag trainen voor het schaatsen en zo zou ze op school geen sociale contacten opbouwen. Nu schaatst ze nog steeds erg veel, maar precies op de dagen waarop ze niet hoeft te voetballen.
    Uiterlijk: Jessie is een erg mooie en leuke meid om te zien. Ze straalt redelijk veel arrogantie uit, vaak omdat ze haar ogen iets dichtknijpt wanneer ze naar iemand kijkt. Haar zwarte haren zijn iets waar mensen vaak jaloers op zijn, haar glanzende, pikzwarte haren. Ze vallen golvend over haar schouders heen en ze komen tot tien centimeter onder haar schouders. Ze heeft een getinte huid die egaal is en kleine iets lichtere blosjes op haar wangen bevat. Haar lippen zijn ietwat dik en wat bruinig van kleur. Haar bruine ogen passen goed bij haar huid en haren, waardoor ze een erg latina uiterlijk krijgt. Haar kleding is wat sexy, maar tegelijk ook erg lief om te zien.
    Karakter: komt
    Verleden: komt
    Familie: Jessie woont samen met haar ouders, Jack en Grace, en haar broer samen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hoe oud is Louis? ik wil voor hem invullen

    TheDarkness schreef:
    Hoe oud is Louis? ik wil voor hem invullen

    Ik heb de leeftijden ook in het Topic gezet. :)


    They were never in fact homeless

    Rol: Vriendin Niall
    Naam: Lily
    Achternaam: Johnson
    Volledige naam: Lily Mary Johnson
    Leeftijd: 16
    Hobby's: Voetbal, met vriendinnen afspreken en lezen.
    Uiterlijk+foto: [urlhttp://weheartit.com/entry/6713841]Lily[/url] heeft mooie rode lange haren en een lichte huid. Rondom haar neus zie je een paar verdwaalde sproetjes en ze heeft helder blauwe ogen. Om haar postuur hoeft ze zich ook geen zorgen te maken, want ze is slank door het vele voetballen. Ze is rond de 1,65 m lang. Ze is niet heel lang, dus veel mensen vinden dat ze dan op hakken moet lopen, maar daar luister Lily niet naar. Ze heeft een hekel aan hakken, want het doet pijn aan haar voeten en ze kan er niet op lopen. Lily kleedt zich stoer, normaal draagt ze een skinnie jeans met een leuk shirt of een houthakkerbloesje. Ze heeft een sneaker tik, ze heeft ze in allemaal verschillende kleuren en soorten.
    Karakter: Lily is een stoer meisje. Als je aardig tegen haar bent, dan is ze ook aardig terug. Ze heeft een hekel aan mensen die anderen na-apen en als ze zo iemand tegen komt dan zegt ze dat gewoon recht in hun gezicht. Ze kan heel brutaal uit de hoek komen, maar al met al heeft ze een klein hartje.
    Verleden: Ze is vroeger heel erg gepest om haar rode haar. Dat heeft ze in het begin gewoon over haar heen laten komen, maar op een gegeven moment had ze daar genoeg van en is ze voor zichzelf op beginnen te komen.
    Familie: Haar moeder is overleden toen ze jong was. Ze is dus opgegroeid tussen haar vader en 2 broers. Sam & Jason. Sam is haar tweelingbroer en een echte lolbroek, met hem kun je altijd lachen. Jason is haar persoonlijke bescherm engel. Hij is vroeger vaak opgekomen voor haar als ze weer eens gepest werd.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 16:53 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb weer eens zin in een One Direction story!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ken One direction niet, maar ik vind ze eigenlijk wel lief. Naill is echt uberschattig! :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Niemand meer voor de vriendinnetjes (:Y)) voor de andere jongens? Die heb ik eigenlijk wel nodig, ghehe. Er zijn er al twee voor Naill, god jongen wat ben jij populair hier. (krul)


    They were never in fact homeless

    DontKnowWhy schreef:
    Niemand meer voor de vriendinnetjes (:Y)) voor de andere jongens? Die heb ik eigenlijk wel nodig, ghehe. Er zijn er al twee voor Naill, god jongen wat ben jij populair hier. (krul)


    Naill is schattig! :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    'Beste Vriendin voor Cher'

    Naam: Aubrey
    Achternaam: Smith
    Volledige naam: Aubrey Neveah Smith
    Leeftijd: 17
    Hobby's: Dansen, kralen rijgen(ze heeft en online shop waar je armbanden kunt kopen) , Hardlopen
    Uiterlijk+foto: Aubrey heeft bruin haar en prachtige bruine ogen ze heeft lange wimpers en heeft en paar plekjes op haar voorhoofd.
    karakter: Lief, Druk, Schattig, jongensversierder.
    Verleden: Aubrey's ouders zijn gescheiden in de vakantie is ze vaak bij haar vader
    Familie: enigskind.

    Meld me als ze erin komt ;D

    rol:Vriendin voor Louis.
    Naam: Helena Suzane
    Achternaam: mCails
    Leeftijd: 17
    Hobby's:
    Uiterlijk: Helena heeft donkerbruine ogen tot haar schouders en donkerbruine ogen. Ze heeft een licht bleeke huid en zachtroze lippen. Ze heeft op haar rug een tattoo en in haar nek heeft ze sterretjes
    Karakter: ze is een aardige en vrolijke meid. Ze is behulpzaam en staat altijd klaar voor haar vrienden,ze heeft een luisterend oor en een trouw hart. Ze is een schouder om op uit te huilen als je het moeilijk hebt.Ze kan goed geheimen bewaren en vertelt nooit iets door. Ze kan niet tegen liegen en bedriegen,ze doet dit dan zelf ook niet. Ze is altijd eerlijk en oprecht. Ze maakt graag grapjes en houd van lachen en leuke dingen.
    Verleden: Ze was vroeger op school hél populair,ze was cheerleader en 'schoolpresidente' Ze heeft een heel rustig leven gehad,ze heeft nog nooit een vriendje gehad. Ze is wel een keer in aanraking gekomen met de politie toen ze een oud gebouw had volgespoten met graffiti. Ze werkte een tijdje in een tattoo shop en heeft daar een deel tattoo's laten zetten.
    Familie:Ze woont samen met een 12 jaar oude zus Emélie ,een 16 jaar oude broer Rico en haar moeder Lyn