• Mijn suggestie is om een mogelijkheid te laten ontstaan waarbij je zelf kan kiezen of je oude usernames zichtbaar worden op je profiel of niet. Dat mensen dat dus zelf kunnen beslissen. Ik erger me dood aan dat lijstje met oude usernames op mijn profiel.

    Ik ook, want nu kan iedereen mijn naam dus zien, wat ik eigelijk nu niet meer wil xd

    maar ergens is het ook wel weer handig, zo kun je zien of je die persoon kent van eerdere berichten ^^

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 14:33 ]


    Me so good.

    Nee, dat rijtje blijft daar staan.
    Door dat rijtje kan je andere mensen terug vinden, en het is ook noodzakelijk voor moderators. Dan weten wij de geschiedenis van iemand hier op Q, door een van zijn/haar eerdere usernames.

    Als dat rijtje er niet is, dan zou naamsverandering niet meer mogelijk kunnen zijn ^^.

    Dat is al een keer voorgesteld maar volgens mij ging dat niet door.

    Voor! _O_

    Dude, dat hebben ze juist zichtbaar gemaakt. Omdat je dan kan zien wie het was, anders raak je gewoon in de war. Want je kent iemand vaak nog bij oude username.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Krull schreef:
    Nee, dat rijtje blijft daar staan.
    Door dat rijtje kan je andere mensen terug vinden, en het is ook noodzakelijk voor moderators. Dan weten wij de geschiedenis van iemand hier op Q, door een van zijn/haar eerdere usernames.

    Als dat rijtje er niet is, dan zou naamsverandering niet meer mogelijk kunnen zijn ^^.

    EN als mod dat gewoon standaard te zien krijgen

    SHARONxLOVER schreef:
    (...)
    EN als mod dat gewoon standaard te zien krijgen

    is het voor de andere users ook nog heel handig. Ik zou bijna zeggen noodzakelijk.

    Krull schreef:
    Nee, dat rijtje blijft daar staan.
    Door dat rijtje kan je andere mensen terug vinden, en het is ook noodzakelijk voor moderators. Dan weten wij de geschiedenis van iemand hier op Q, door een van zijn/haar eerdere usernames.

    Als dat rijtje er niet is, dan zou naamsverandering niet meer mogelijk kunnen zijn ^^.


    Het is inderdaad handig, hier herken ik mensen ook vaak aan ;D


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Evanesco schreef:
    Dude, dat hebben ze juist zichtbaar gemaakt. Omdat je dan kan zien wie het was, anders raak je gewoon in de war. Want je kent iemand vaak nog bij oude username.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Krull schreef:
    (...)
    is het voor de andere users ook nog heel handig. Ik zou bijna zeggen noodzakelijk.

    Daar heb je een punt

    Het lijkt mij op zich wel fijn, maar de anderen hebben wel gelijk; het is niet handig. Dus toch tegen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Krull schreef:
    (...)
    is het voor de andere users ook nog heel handig. Ik zou bijna zeggen noodzakelijk.
    Maar je kan toch ook gewoon de laatste drie usernames ofzo laten staan. Ik bedoel alsof dat iemand mij nog herkent aan mijn eerste username :8


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tegen, ik vind het prima zoals het is nu.


    Alleen maar tranen van geluk

    Adele schreef:
    Tegen, ik vind het prima zoals het is nu.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Adele schreef:
    Tegen, ik vind het prima zoals het is nu.


    Frankly my dear, I don't give a damn.