• Soms zie ik wel eens van die mensen met heel veel mascara, waardoor hun wimpers gewoon aan elkaar vastgeplakt zitten en dat vind ik dan zo lelijk!
    Ik doe ook wel veel mascara op maar zorg altijd dat ze zoveel mogelijk gescheiden blijven.


    Your make-up is terrible

    same here


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik gebruik nooit mascara, het loopt of altijd uit, of ik smeer het zelf uit, haha


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Net als van die klonten .. O.o dude .. oh my gosh


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    ik draag het eigenlijk niet meer.
    Of ik kom te laat uit bed waardoor ik geeneens tijd heb om te eten(en dat is dus bijna dagelijks),
    of het is aan het regenen..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik word altijd hysterisch als m'n wimpers aan elkaar kleven.
    Ik snap ook niet hoe ze het zo ver kunnen laten komen? Je moet wel hele slechte mascara hebben of gewoon je hele mascara opmaken om ze zo plakkend te krijgen.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Owja ik zie soms zo van die poppen rondlopen :$
    lol, iknow daar gaat het niet over, ff over het onderwerp.

    Ja indd, soms wel..

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 23:56 ]

    Mijn zusje gebruikt echt mega-veel mascara. Maar de wimpers plakken niet aan elkaar.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Pickwick schreef:
    Ik word altijd hysterisch als m'n wimpers aan elkaar kleven.
    Ik snap ook niet hoe ze het zo ver kunnen laten komen? Je moet wel hele slechte mascara hebben of gewoon je hele mascara opmaken om ze zo plakkend te krijgen.


    Hope goes lost but never dies.

    Haha, ja, dat ziet er zo fake uit xD Als het bij mij kleeft, ga ik er gewoon met de mesjes van mijn minischaartje doorheen =3 Problem solved!


    ars moriendi

    Ja, dat vind ik ook enorm lelijk. Zelf doe ik ook veel mascara op hoor, want mijn wimpers zijn zo kort, maar de mijne zijn ook nooit zo samengeplakt, dat vind ik irritant o.o


    None but ourselves can free our minds.

    Dat vind ik ook zó vreselijk he!
    Ja, dat moest er gewoon even uit. Alles lekker aan elkaar gekleefd en dan zitten sommige meisjes bij mij in de klas er nóg even een laag boven op te doen. Mijn ogen zouden spontaan dichtvallen als ik zoveel mascara op had o.o


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik had een meisje in de klas die dat altijd had. Van die wimpers VOL met mascara echt heel erg lelijk en het zag er vies uit :'D Ook heel nep trouwens.


    -

    Ik vind dat ook zo vreselijk. Ik probeer t altijd zo weinig mogelijk, maar wel dat ze mooi omhoog gaan staan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ja, idd. dat valt mij ook vaak op bij mensen.
    En het ziet er ECHT niet uit..

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 0:40 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Sommige mensen staat het wel


    Today will be Girl's Day party with you~