• Sinds ik me vreselijk verveel en ik niks te doen heb, zoek ik nieuwe stories om te lezen! (:

    Het mag gaan over;
    # Twilight
    # Harry Potter
    # Onbekende Personen
    # Rupert Grint
    # Tom Felton
    # Taylor Lautner
    # Anders?

    ~ Graag ook een kleine samenvatting erbij

    Het liefst geen Justin Bieber, Tokio Hotel of voetbalverhalen! En het zou leuk zijn als er al meer dan 10 delen geschreven zijn. (: Dankjewel alvast.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:32 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oewh, :3. Mijn hart sloeg sneller toen ik Rupert Grint las, haha.

    nou, ik heb net een nieuw wolfpack verhaal geactiveerd en ik heb nog niet zoveel abo's, dus ik zou het heel erg tof vinden als je het zou willen lezen.

    Everything will change


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Breaking Down

    het is een soort van alternatief einde op Breaking Dawn van Stephenie Meyer. Eerst kan je er geen touw aan vast knopen, maar langzaam maar zeker kom je steeds meer te weten.
    Ik vindt zelf het plot best wel goed :$
    oh, en het heeft 24 hoofdstukken.


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    You're the only one who could help me {Seth Clearwater}

    nog niet zoveel hoofdstukken, maar ik activeer er minstens één per dag en ik heb er nog een stuk of 9 klaarliggen! als je anders mijn story bij je bladwijzers zet, en dan kijk je over 2 weken, of zo nog een keer?


    How I dry my hair: 10% I blow dry it, 90% I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH! I WHIP MY HAIR BACK AND FORTH!

    Time Passed Us By (KLIKKLIK)
    (flower)


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    You can tell Rolling Stone magazine that my last words were, 'I'm on drugs!'
    Franky Pierce is een van de nieuwe it-girls van Amerika. Waarom ze beroemd is, weet ze zelf ook niet precies. Toch geniet ze van de schijnwerpers, de feestjes die ze gratis binnenkomt en alle aandacht die ze krijgt. De pers en meeste mensen beschrijven haar als arrogante snol, maar daar trekt ze zich niks van aan. Of misschien wel wanneer die ene jongen het zegt?


    As travars

    finally hogwarts




    Lynn Vogel is een meisje die al eeuwen ervan droomt om een heks te zijn. Ze heeft in veelen boeken gelezen dat heksen naar speciale schoolen gaan als ze 11 worden. Maar zij is al 13. Ze hoopt dus dat haar brief gewoon laat is. Op haar 14e verjaardag komt deze wens eidelijk uit. Maar is het even leuk als zij gehoopt had??


    ~Een eeuwen oude vijand verborgen in een nieuwe~
    ~een verbode vriendschap~
    ~een liefde dat alles kan doorstaan, alles maar niet iedereen~


    live long and prosper

    http://www.quizlet.nl/stories/40170/i-want-a-normal-life-but-i-can-not-do-it-hp/?message=269
    Een HP- Story.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3