• Sinds ik me vreselijk verveel en ik niks te doen heb, zoek ik nieuwe stories om te lezen! (:

    Het mag gaan over;
    # Twilight
    # Harry Potter
    # Onbekende Personen
    # Rupert Grint
    # Tom Felton
    # Taylor Lautner
    # Anders?

    ~ Graag ook een kleine samenvatting erbij

    Het liefst geen Justin Bieber, Tokio Hotel of voetbalverhalen! En het zou leuk zijn als er al meer dan 10 delen geschreven zijn. (: Dankjewel alvast.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 20:32 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Twilight: http://www.quizlet.nl/stories/40861/half-of-my/
    Harry Potter: http://www.quizlet.nl/stories/39352/my-life-at-hogwarts/


    (flower)


    Don't dream your life, but live your dream

    2115 - Freedom! Forever! een fantasie verhaal met onbekende mensen, 86 hoofdstukken maar wordt weer herschreven.

    -5th november 2115 - This will be the day when the earth we know will end.
    London, Engeland 2114-2115
    De wereld verkeerd nog steeds in oorlogen drama's en ziektes, De Kanselier van Engeland denkt alleen aan de rijken en het land dwaalt af naar vergetelheid. In deze chaos leeft Valerie Ryker een prettig gestoorde dame met ideeën om verscheidene aanslagen te plegen. Samen met een groepje mensen probeert zij het beste van haar laatste levensjaar te maken, Dit met een doel voor ogen. 5 november zal niemand vergeten


    Game of Godsnog een fantasie verhaal met onbekende mensen, nu 44 hoofdstukken.
    5 Jongeren zijn op reis door Noorwegen als een van een een kasteel ontdekt tussen de bergen in het hoge noorden. In het laatste dorp waar ze door komen worden ze keer op keer door de dorpelingen gewaarschuwd om niet naar het vervloekte stuk land te gaan. Maar wat als ze toch gaan? Wie had ooit kunnen denken dat het zo fout zou lopen? Dat de waarschuwingen terecht waren geweest? En dat vergeten goden lang niet zo dood waren als men dacht? Wie had ooit gedacht dat puberale koppigheid een levenslijn voorgoed kon veranderen als het spel van de goden begint.


    Lectio Brevior Lectio Potior wederom een verhaal met onbekende personen, op moment 6 hoofdstukken
    Wat De ogen niet kunnen zien, wordt waargenomen door de ziel
    Luca, een tamelijk roekeloos meisje, gaat op een avond naar een kermis met wat vrienden. Na een weddenschap is Luca verplicht om haar 'toekomst te laten voorspellen' bij een waarzegger. Deze verteld haar dat ze een ongeluk zal krijgen met grote gevolgen. nuchter als Luca is, loopt ze lachend met haar vrienden de tent weer uit, en besteed ze geen aandacht meer aan het verhaal. Tot een bepaalde avond, een onbehaaglijk gevoel bekruipt haar als ze in de auto stapt. Het is donker en het regent. Voor haar rijd een grote vrachtwagen met benzine. Door een samenloop van omstandigheden kan Luca een crash niet vermijden. Na maanden in een kunstmatige coma te hebben gelegen wordt ze eindelijk wakker. Gemarkeerd voor het leven met grote littekens. Na nog een jaar of twee is ze bijna de oude, ze loopt nog steeds mank, maar aan de betere hand.
    Ook heeft ze nieuwe hobby's gekregen, fotograferen en tarotlezen. Na de voorspelling van de man is ze heilig gaan geloven in de kaarten toen deze gelijk had. Tijdens de vele foto sessies verschijnt er een mysterieuze knappe man op meer en meer foto's. Maar wat als de kaarten haar iets proberen te vertellen? Bepalen de kaarten over haar lot? of over dat van hem?'

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 0:18 ]

    op mijn profiel staat ook en storie, bij mijn verhalen :D

    What happened in New York.. [Taylor Lautner]

    Dromen is toch niet verboden? Wie weet...
    Pas toen voelde je de pijn in je gegipste been. Het leek alsof tienduizenden scherpe messen in je enkel gestoken waren. Onwillekeurig schoot je overeind, maar voelde toen dat het teveel pijn deed en viel terug in het kussen. Terwijl je dat deed waren je ogen meteen opengesperd. Je hart stopte even met kloppen toen je zag wie er aan je ziekbed zat. Dat je een beroemdheid wilde ontmoeten wist je, maar dan ook nog de meest geweldige van allemaal in zo’n situatie? Dat had je nooit durven dromen.


    JDN.

    Eh, kort verhaal, hij wordt wss 5 hoofdstukken...
    Blue birds
    http://www.quizlet.nl/stories/42675/blue-birds/

    Ik had al vaak voor een spiegel gestaan. Ik had honderden, nee, duizenden keren naar het kleine gezichtje gekeken. Ik kende ieder vlekje en sproetje op het gezicht. Ik kende de helderblauwe ogen. Als je me zou vragen ze te tekenen zonder te kijken, zou ik dat kunnen. Ik zou zelfs de rand van perfectie kunnen naderen. Maar de ogen die terugstaarden, kende ik niet. Herkende ik niet, als waren ze van een vreemde. Met een schok besefte ik dat ze dat waren. Dit waren niet mijn ogen - dit waren de ogen van een Uitverkorene.


    Here is the place where I love you <3

    ik ben verder gegana ana mijn storie, als je je verveelt kan je die lezen? ;)

    The war of Quizlet


    In een land genaamd Quizlet worden de burgers, die daar users genoemt worden, bedreigd door een leger genaamd mods. Ze worden onderdrukt en sommige worden gevangen genomen, wat daar geband wordt genoemt. Sommige Users komen in opstand maar kunnen ze wel op tegen de mods?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Even heaven is hell without you.

    Aimée Zabini en Draco Malfoy merken dat ze meer voor elkaar voelen dan alleen vriendschap. Dit lijkt goed te gaan, totdat er onverklaarbare dingen gebeuren in Aimées leven. Draco is erg afwezig, terwijl Aimée hem juist nodig heeft. Op het moment dat alles weer goed lijkt te zijn, loopt het weer helemaal fout. Het lot van Aimée is ingewikkelder dan Draco ooit had kunnen voorzien.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Never Say Never,You Taught Me That Ft. Nick Jonas


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes

    DoubleDouble


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Daddy's Little Girl

    Drie dochters van drie verschillende vaders, die slechts een ding gemeen hebben; ze verliezen hun vader.

    Daddy, daddy, don't leave
    I'll do anything to keep you


    Het is wel een three-shot, maar de hoofdstukken zijn vrij lang.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2011 - 18:29 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Purple Eyed

    Fay is altijd al een onzeker meisje geweest. Op een vroege leeftijd is ze haar vader verloren, wat een moeilijke periode was. Haar moeder had zelfmoordneigingen en Fay had alleen maar nachtmerries. Na een paar jaar heeft haar moeder heeft een nieuwe man ontmoet die ze wel ziet zitten. Nadat ze zich hebben verloofd, trekken hij en zijn dochter bij de familie Elliott in. Fay merkt dat ze eigenlijk helemaal niet aardig zijn, maar zij weten haar moeder erin te palmen.

    Fay heeft vaak ruzie met de dochter van haar moeders verloofde. Kleine meningsverschillen draaien al uit op ruzies. Haar moeders verloofde geeft zijn dochter altijd haar zin en geeft haar altijd voorrang. Gelukkig is dit bij Fay's moeder hetzelfde bij Fay.

    Iemand op Fay's school verzint een leuk fantasie verhaaltje en Fay lacht hem vierkant uit. Hij wenst dat Fay een wezen tegenkomt, waarover hij het had. Steeds vaker krijgt Fay het onaangenaam koud, terwijl het hartje zomer is. Als ze een keer ineens word aangevallen, word ze gered door een persoon met paarse ogen, ogen die ze eerder heeft gezien.


    Vliegen Zonder Vleugels

    Waarschuwing:
    Kan geweldadige stukjes bevatten!

    Dragonball Z Story


    Jinah leeft met een gelukkig gevoel bij haar ouders. Ze was altijd gelukkig geweest bij haar lieve ouders. Wel heeft ze altijd het gevoel gehad, dat ze 'anders' was. Maar daar bekommerde ze zich niet echt om. Ze was toch echt de dochter van de familie Pruimenboom.

    Jinah heeft altijd al de beste conditie gehad van de klas. Iedereen is jaloers op haar. Ze willen ook zo snel en sterk zijn. Daarom is ze eigenlijk de pispaal van de klas. Jinah is sterker dan de gemiddelde meisje. Zelfs van de jongen. Ze heeft een keer in een zucht een gymleraar onderuit gekegeld.

    Wanneer er een nieuwe jongen bij haar in de klas komt, lijkt alles te veranderen. Ze leert de jongen steeds beter kennen. Het draait op een onverbrekelijke vriendschap. Als ze zijn familie leert kennen, merkt ze dat ze anders zijn. Ze heeft het gevoel, dat ze bij hen thuishoort.

    Behind the mask.
    Abigail komt in een villa terecht waar ze niet meer weg kan. Ook zitten er vampiers die azen op haar bloed. Jason, een van de vampiers, doet alsof hij haar leuk en haar wilt helpen, maar in werkelijkheid wacht hij op 't jusite moment om haar te doen.. Wat als hij haar nou écht leuk gaat vinden?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb ook HP stories

    http://www.quizlet.nl/stories/44008/the-big-time-adventure-bigtimerush/


    Jade Griffin verhuist voor een carrière in de muziek naar Los Angeles.
    Omdat ze de nicht is van Arthur Griffin, is het gemakkelijk voor haar en komt ze in Palmwoods terecht. Waar ze de jongens van Big Time Rush ontmoet.
    En waar het Avontuur begint.


    =

    The Last Piano Key


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.