• best wel eng eig...
    http://nieuws.nl.msn.com/home/%E2%80%98apophis-slaat-mogelijk-in-2036-in%E2%80%99?scptb=t


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Pirates schreef:
    Als het gebeurd, dan gebeurd het en dan weten we daar toch niets meer van, want we zijn dood.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, tegen die tijd hebben ze daar al wel een oplossing op gevonden..

    Pirates schreef:
    Als het gebeurd, dan gebeurd het en dan weten we daar toch niets meer van, want we zijn dood.

    met zn allen.....met zn ahallen....met zn allen zeggen wij van harte gefeliciteerd...(hoe kom ik toch opeens aan dit lied(krul))


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    O.o

    scary.. maar toch ben ik het eens met de meeste die hierop gereageerd hebben


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Je kunt het eng vinden, maar dat verandert er niets aan. Als hij in moet slaan slaat-ie toch wel in. Maar het is idd wel eng. -.-


    I didn't fall, I hugged the floor ;3

    ermm vergaat de wereld niet in 2012 ;D HAHA
    nee, ze maken ons gewoon bang. meestal is het helemaal niet zo, of overdrijven ze. zo is dat altijd met het nieuws.


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Heeft die komeet toch mooi pech, we zijn toch allemaal fucked in 2012.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Nymphetamine schreef:
    Heeft die komeet toch mooi pech, we zijn toch allemaal fucked in 2012.

    dan verhuis ik naar de maan ('x ga ik daar wonen en lekker kijken hoe die komeet inslaat :3


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik dacht dat we al dood gingen in 2012(cat)
    Ik geloof niet in dat soort dingen. Ze hebben het al een triljoen keer uitgerekend en iedere keer is het niet uitgekomen.
    Als al die berekeningen kloppen waren we al in 2000 omgekomen ;')


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.