• best wel eng eig...
    http://nieuws.nl.msn.com/home/%E2%80%98apophis-slaat-mogelijk-in-2036-in%E2%80%99?scptb=t


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tegen die tijd wil ik toch wel dood, haha. Mij maakt het niet uit, ik maak me geen zorgen.


    Your make-up is terrible

    ieuw ik word nu al bang

    OMYGOSH, DAN BEN IK PAS 53!
    Mocht het waar zijn dan ben ik weg.


    Journals

    Lol dan ben ik 39 :3 Ik denk dat het niet gaat gebeuren. ik bedoel hoe vaak hebben de einde van de wereld al voorspeld? vaak genoeg. Maar eerst 2012 overleven x'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hmm, tegen die tijd vinden ze toch wel iets uit waardoor ze de comeet afkunnen stoten. Ik maak me daar niet zo veel zorgen om, en dingen gebeuren uiteindelijk toch zoals ze moeten gebeuren, daar kun je niet zoveel tegenin brengen :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Hmm, tegen die tijd vinden ze toch wel iets uit waardoor ze de comeet afkunnen stoten. Ik maak me daar niet zo veel zorgen om, en dingen gebeuren uiteindelijk toch zoals ze moeten gebeuren, daar kun je niet zoveel tegenin brengen :Y).

    whaha dat is waar xD we gaan de dinosaurussen heus niet na (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Assassin schreef:
    Tegen die tijd wil ik toch wel dood, haha. Mij maakt het niet uit, ik maak me geen zorgen.


    ik wil tegen die tijdnog niej dood XD dan ben ik nog maar 41 XD haha dan wil ik nog wel leven XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dan ben ik al 41. xd


    None but ourselves can free our minds.

    Zal wel weer een rekenfout zijn uiteindelijk of course :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    KirstenSnaps schreef:
    Hmm, tegen die tijd vinden ze toch wel iets uit waardoor ze de comeet afkunnen stoten. Ik maak me daar niet zo veel zorgen om, en dingen gebeuren uiteindelijk toch zoals ze moeten gebeuren, daar kun je niet zoveel tegenin brengen :Y).


    Iedereen is ook al zo bang voor 2012.
    De wereld zou allang vergaan moeten zijn.


    Food.

    Dan ben ik president van Amerika.

    It's Armageddon all over again.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Crowd schreef:
    (...)

    Iedereen is ook al zo bang voor 2012.
    De wereld zou allang vergaan moeten zijn.
    Klopt maar dat is altijd wel in 1996 ofzo zou er ook een comeet inslaan. In 2000 of 2001 ook. Het kan allemaal, maar het hoeft niet perse. Vaak veranderen zo'n dingen toch van richting na verloop van tijd. Maar we zullen zien hahaah. 2012 vind ik ook bullcrap. Mensen interpeteren bijvoorbeeld de maya kalender helemaal verkeerd. Ja dan zou ik ook denken dat we naar de klote gaan ja :'DD.


    Wie du mir, so ich dir.

    Pff.. ik geloof het allemaal niet meer.
    Het einde van de wereld is al 1000x voorspelt,
    en nog steeds leef ik.
    Lucky me 8D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat zien we dan wel weer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall