• Er was een artiest op facebook die ik een berichtje had gestuurd. Ik dacht 'laat ik stoer doen en dan stuur ik haar een berichtje in het Fins'.

    Kreeg ik uiteindelijk een engels berichtje terug met iets in de trant van:"Dankje voor het compliment. Ik ben nog nooit een 'schommelstoel' genoemd."

    Dus ik snapte er helemaal niets van en ik wist ook niet of ze nu een grapje maakte of iets sacrastisch bedoelde ofzo. Dus toen stuurde ik terug dat ik niet begreep waar ze het over had.

    Toen zei ze dat ik een 'a' te weinig bij een woord had neergeschreven. Dus werd dat woord 'Schommelstoel'. Ik schaam mij zo hard nu :'(. Hahaha en ik wilde nog wel helemaal stoer doen enzo. Maar ze vond me wel schattig, dus ik ben geen complete loser nu.

    Iemand van jullie ook wel eens zoiets meegemaakt? Dat je bijvoorbeeld een goede indruk bij iemand wilt maken en dan juist iets zegt wat bijvoorbeeld compleet de plank misslaat?


    Edit: Ik formuleerde het net wat verkeerd, maar het kwam er dus op neer dat ik haar een 'roodharige schommelstoel' noemde ipv 'roodharige rocker'(krul)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 18:30 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Oei... Das wel ff gênant. Ik heb wel eens gehad dat ik een leraar een bijnaam gaf en dat tegen een medeleerling zei terwijl die leraar gewoon achter mij liep. Gênant!!! :$


    26 - 02 - '16

    Razac schreef:
    Kan jij dan Fins? D:
    Hyvää.
    Myös hyvää iltaa (nerd). Nee ik kan niet echt Fins. Ik kan wel wat woordjes, maar voor de rest is het puur opzoekwerk eigenlijk :Y). Al ben ik het wel een beetje voor mezelf aan het leren. Aangezien ik het echt een boeiende taal vind (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Miauw schreef:
    Ik zag je www al op hyves, dacht al 'wft'? x'D Maar daar ging het dus over haha!
    Ach, ze zal vast wel weten dat het lief bedoeld was, dus ik denk niet dat je je hoeft te schamen. Grappig is het wel x'D
    Mehehe, ja ze reageerde er wel aardig en tof op. Maar het was zooo genant :'DDD.


    Wie du mir, so ich dir.

    MICKEY schreef:
    OMG. Ik ben aan het doodgaan van het lachen. En ja, zo vaak! Haha.


    <3

    Natuurlijk laat ik altijd de verkeerde indruk achter
    you know me, I'm too good at that shit xD

    Haha, lol _O_

    Incognito schreef:
    Stiekem vind ik dit gwn geniaal ;D ;$


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Hahaha, owjee :O En het ergste is dat dat je altijd zal bij blijven :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Carcass schreef:
    Loooooooooooooooooooool. Hoe een letter een heel woord kan veranderen :3


    lost in confusion, like an illusion

    Kirsten, et ole tyhmä.
    haha, Iedereen maakt wel eens foutjes (:


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Lysistrata schreef:
    Kirsten, et ole tyhmä.
    haha, Iedereen maakt wel eens foutjes (:
    Hahaah dankjewel :3. Maar wel een beetje een faalhaas dan af en toe :'D(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    snucher


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lol :,D


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Hahahahaha, go Kirsten :'DDDD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hahahaha oh dat is niet zo handig!
    Ik heb wel eens gehad toen me broertje en ik nog een paar jaar jonger waren, dat we op vakantie in Spanje tegen Spaanse mensen klootzak gingen zeggen en zo, en dat ze je dan raar aankeken, en, je raad het al, toen zat er een Nederlander tussen.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2011 - 15:25 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.