• Hoii!
    Ik doe 6 maart auditie voor Kunstbende Utrecht (dat is een wedstrijd en ik doe auditie voor het onderdeel Taal), maar nu vroeg ik me wat af..
    Zijn er namelijk nog meer mensen die daaraan meedoen? Want dan kan ik die misschien wel zien daar :P
    Het is alleen wel stom dat je zo lang aanwezig moet zijn voor die audities daar.. vanaf 13:00 tot 20:00, nou, dan mag ik m'n huiswerk wel meenemen denk ik xd
    Maar zijn er dus mensen die daar ook heengaan? :D

    [ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 15:31 ]


    “Love is a contradiction.”

    Busquets schreef:
    Nee (:
    Veel succes morgen!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    reyon schreef:
    Ik niet.
    Veel succes (:


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wanderer schreef:
    Nee, iig veel succes!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Haha, bedankt voor de vele reacties.
    Zo even kijken welke bus ik ook alweer moet nemen na de trein, spannend.
    Ik laat wel in 't topic weten hoe 't is gegaan ;) (en of ik Q'ers tegen ben gekomen)


    “Love is a contradiction.”

    Tangled schreef:
    (...)
    Drenthe, kan je daar niet dit jaar nog aan meedoen dan? Want volgens mij is die nog niet geweest hoor? =O


    Kan wel, maar ik woon nu nog niet in Assen en zo :'D. En ik kan never vervoer regelen. Volgend jaar woon ik wel in Assen (als jeugdzorg niet liegt).


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    echt zo stom van mij he?
    ik had de hele tijd het voorgevoel dat jij het was en toen durfde ik het niet te vragen omdat ik dacht dat je mij wel gelijk zou herkennenxD
    'k heb nog steeds niet de ander gezien met de witte bloem


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Haha, dat had ik ook hoor.
    Gefeliciteerd trouwens, met je 3e prijs ;) *is stiekem wel een beetje jaloers*


    “Love is a contradiction.”

    wie weet, volgend jaar win jij miss wel wat,
    die voor mij was al heel zeker enzo had een perfecte uitspraak dus werd 2e, ik stond echt te trillen,
    ondanks het konijnxD
    ik wil wel je gedicht nalezen hoor! Ben vanalles vergeten, da;'s wel jammer:(

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 20:20 ]


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Een vriend van me doet mee aan de kunstbende dacht ik, maar dan met een bandje XD


    Fuck the world, I don't care.