Roadie schreef:
Ik heb er zelf 1 laten schieten bij een juwelier en dat is officieel verboden (toen ook al) maar zo veel goedkoper en het is al zo vaak gedaan dus gewoon gedaan toen, maar wil je meer zekerheid dan moet je hem laten piercen maar dan betaal je er wel veel meer voor.
Je kan hem zo verbergen onder je haar, niemand die het ziet (veel weten het bij mij ook niet dat ik er 1 heb, ik heb hem voor mezelf niet om er mee te gaan showen) en hij deed ook helemaal geen pijn! Ik durfde nooit oorbellen te laten schieten en die heb ik dus ook niet, ik was enoooooorm zenuwachtig voor die piercing maar heb het gedaan en ik zat maar door te praten tegen een vriendin van me die mee was en toen zei ze heel droog dat die er al 5 minuten in zat en ik had werkelijk waar niks doorgehad! :)
de juwelier wist niej eens dat het verboden was
toch 2 keer gedaan en toen was et al verboden ;P
maar bij hem is zow als jezelf een zweerknopje heb [wel goed ontsmetten] dan schiet hij gratis [a']
en de goedkoopste knopjes waren 5 euro.. en me zus wou er ook 1.. dus samen gedaan..
dus inprincipe zijn mijn zus en ik 2.50 kwijt voor 2 helixen
[me zus wou de eerste en 2e keer ook 1.. ]
me zus zei bij beide keren toen hij er bij mij in zat"JE ZEI NIKS !!"
haha ik voelde et niej
en niemand ziet bij mij ;P me haren zitten ervoor ;P
zo kwam laatst iemand pas achter dat ik ee helix had
terwijl hij al een half jaar zit
[ bericht aangepast op 12 feb 2011 - 12:57 ]
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you