• Mijn moeder was echt bijna weg, en toen deed ze de deur weer open, dus ik schrok een beetje, gaat ze ineens eng zitten praten. 'Ja Nienke, je weet dat hier vaak wordt overvallen de laatste tijd. En hoe ze dat doen, ze bellen aan en gaan dan naar binnen. Dus als er iemand aanbeld, nooit opendoen!' zei ze zo. En nu ben ik bang dat er toch wordt aangebeld en dan ook heel de avond lang.


    live the life you love

    Omg, hahaha, dat is vaag man, Maar je kunt toch eerst ook uit 't raam kijken wie het is? voordat je opendoet

    gewoon niet open doen,

    doe ik ook nooit (:


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    PEDOpas schreef:
    Omg, hahaha, dat is vaag man, Maar je kunt toch eerst ook uit 't raam kijken wie het is? voordat je opendoet


    Life is a beautiful struggle

    Mijn moeder zegt al 3 jaar elke dag tegen me dat ik de deur niet open mag doen als ik alleen thuis ben.
    For god sake, ik word over een halfjaar al 16 -.-


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik mag sowieso geen deuren open doen als ik alleen thuis ben. (krul)
    Het komt vast wel in orde. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik kijk altijd door het raampje wie voor de deur staat. Ken ik diegene niet dan doe ik hem niet open.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kijk altijd eerst uit het raam en neem altijd de hond mee naar de gang. Iemand die dan nog binnen durf te komen heeft lef, en geen ballen meer over. Want mijn hond valt aan als ik angstig word.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Language schreef:
    Mijn moeder zegt al 3 jaar elke dag tegen me dat ik de deur niet open mag doen als ik alleen thuis ben.
    For god sake, ik word over een halfjaar al 16 -.-


    Het probleem is dat mijn moeder dat nooit doet, terwijl ik zeker wel 4 avonden per week alleen thuis ben.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2011 - 22:47 ]


    live the life you love

    ik mag ook nooit de deur opendoen als ik alleen thuis ben hoor. Ik snap dat wel (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.