Saw with JustinBieber.
Als ik mijn ogen open is het donker. Pijnscheuten schieten door mijn rug heen. Ik hoor zacht gejammer door de kamer heen klinken. Zwaar gehijg, en het druppelen van water. Opeens beginnen de lichten in de kamer te flikkeren. Ik knipper verwoed met mijn ogen, om ze aan het licht te laten wennen. Ik begin om me heen te kijken. Er zitten nog drie mensen in deze kamer. Een meisje, en een man. Angstig kijken de wijd open gesperde ogen van het meisje me aan. Vanaf hier kan ik niet zien wat voor kleur ze hebben. We zitten in een soort van kamer, die bekleed is met witte tegels. Die er zo ranzig uit zien, dat ze me doen denken aan de douches in highschools. ‘Waar zijn we?’ Vraagt het meisje met haperende stem. Geen antwoord. We weten het alledrie niet. Het enigste wat ik nog weet, was dat ik op straat liep, vluchtend voor wat fans van me. Opeens klinkt er gekraak, alsof er geluid van een radio afkwam. Gevolgd door een harde piep die zeer doet in mijn oren. ‘You three have been bad people…’ Klinkt er een stem dreigend. Ik houd mijn adem in. ‘Jullie moeten gestraft worden voor jullie daden!’ Er klinkt een dreigende korte lach. ‘Let the game begin!'
Alleen maar tranen van geluk