• Echt hoor. We hadden vanmiddag dus pauze (goh) en ik zit zo te praten met vriendinnen en melig te doen (doen we altijd), zegt J zo van: ''Wedden dat jij het geen week vol houdt om je mond dicht te houden?'' En natuurlijk heb ik die uitdaging aangenomen! Ik krijg van elk een euro als ik mijn mond dicht houdt deze hele week. Maar nu moet ik donderdag samen met J de toekomstige eerstjaartjes begeleiden. Dus dat was niet zo slim... Maar nu heb ik gezegt dat ik alleen met schooldingen dan moet praten, moet nog een antwoord terug krijgen:P.
    Niet slim eigenlijk, want nu moet ik hun betalen als ik volgende week tóch praat.

    Maar om dit topic nuttig te houden: Hebben jullie wel eens een weddenschap afgesloten wat je beter niet kon doen?

    Edit:
    1e dag, Maandag:
    YES! Ik heb het overleefd! FEESTJE! *deelt taart uit*
    Iedereen uit mijn klas en uit andere klassen zijn nu onderling aan het wedden hoelang ik het uit houdt. Mooi niet dat ik ga stoppen, het is hilarisch! (hoera)


    2e dag, Dinsdag:
    HA! Nog een dag volgehouden! Nu probeert iedereen me steeds te laten schrikken zodat ik een gilletje sla, geen denken aan!


    3e dag, Woensdag:
    Whhahah het gaat echt lekker, nog even en het geld komt lekker binnen, haha! Alleen was het vandaag wel even moeilijk, want we hadden met bio practicum, en we moesten samenwerken. Dus ik zo alles steeds moeten gebaren (had geen papier bij me, mocht niet) en uiteindelijk heb ik niet eens meer geprobeert te discuseren en heb maar gedaan zoals mijn partner het ook deed, hahah.


    4e dag, Donderdag:
    Ik heb gepraat.
    Maar! Ik had toestemming gekregen! Want ik moest groep 8-ers begeleiden en rondleiden door de school en ze dingen vertellen. Ik mocht vandaag dus dan wel praten. Maar morgen houdt ik weer lekker mijn mondje dicht:Y)


    Laatste dag, Vrijdag:
    JA! JAA! JAAAA HET IS GELUKT! sorry voor hoofdlettergebruik Ik heb een hele schoolweek mijn mond gehouden! (hoera)
    Nu heb ik 5 euries gekregen, hahah. Meer dan wat eigenlijk de afspraak was, omdat een aantal mensen t zo goed vonden dat zij ook een euro erbij deden (idioot, maar mij hoor je niet klagen, haha)!
    JEEJJJJ Nu krijgt iedereen een stukje taart en een zakje chips van mij *deelt taart uit en gaat rond met de zak chips* Wie wilt welke smaak?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2011 - 14:55 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee, ik sluit nooit een weddenschap af als ik niet zeker ben dat ik ga winnen.
    Er was wel eens een jongen die zo overtuigd was van zijn gelijk dat hij mijn grote 'ik ga winnen' smile negeerde. Hij moest dokken! Hij had gewed dat ik niet in de zweefmolen durfde. Laat dat nou net één van mijn favoriete attracties zijn!


    Het glas is altijd halfvol. En als het leeg is vul je het bij.

    eigenlijk niet gedaan neexD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Nee zo dom ben ik niet :]
    Goodluck :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm nee niet echt.


    Alleen maar tranen van geluk

    Haha, veel succes! En nee, ik ben nogal voorzichtig met weddenschappen (krul)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    doe ik zo vaak
    dan wed ik dat ik een uur stil kan zijn (voor mij een hele opgave) of dat ik vijf minuutjes niet lach (een nog grotere opgave, is me nog nooit gelukt) maar ik wed nooit om veel
    wel altijd melig -.-


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Adele schreef:
    Hmm nee niet echt.


    We accept the love we think we deserve.

    haha, ik sluit nooit weddenschappen af, omdat ik weet dat ik toch verlies. x'D


    never give up on things that make you smile.

    xSnoepjex schreef:
    Ja,
    ik had een weddenschap gesloten dat ik een week niet zou snoepen;x

    En we zaten met de klas op een feest ergens, en toen zei iemand dat ze wedden dat ik de nerd van de klas niet zou zoenen, wat ik uiteindelijk dus wel heb gedaan --'
    ik kreeg wel mooi 28 euro van iedereen(; en een heleboel kwijl van dat joch, blegh..

    aaaaaah fail xD
    nee ik ga nooit domme uitdagingen aan xD


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ik moet een mijn vriendin B 5 weken nog 200% sgattig noemen als het me lukt dan win ik(lol)


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    nee, niet dat ik weet in iedergeval(doeg)

    Ik wed niet, ik hou het meestal toch niet vol haha, veel succes!


    blablabla.

    Whaha, ik zou dat nog geen minuut volhouden!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    nee, ik was pas lekker bezig net.
    Wilde ik mijn haar borstelen met afstandsbediening (nerd)
    kwam omdat ze beiden zwart zijn en voor me lagen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    k heb ook eens een weddeschap verloren k moest de halve klas tracteren.
    28 euro weggegooid:(