• Sick Puppies komen naar NEDERLAND! Ik weet dat ik vaak topics over hen aanmaak, ik weet dat bijna niemand ze kent, maar weet je hoe blij ik nu ben! Alleen ik denk niet dat ik mag gaan, want het is halfnegen 's avonds in Amsterdam, en ik woon daar heel ver van weg. Bovendien is de kaartverkoop al een paar dagen bezig, en hoewel ik niet denk dat het snel zal gaan ben ik nu toch een beetje bang. Maar Sick Puppies is echt een van mijn lievelingsbands, en ik wil er echt heeel graag heen. Heeft iemand een idee over hoe ik mijn ouders kan overhalen?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ehm ... i dunt know.


    There was a time, when noting would last ..

    Haha, ik weeeet het. Ik zou waarschijnlijk gaan, maar ik kan die dag niet. Je moet er niet over doorgaan, hou je moet er heel lang over en doe zonder tegenstribbelen wat je ouders vragen. Dan vraag je het voorzichtig nog is en als ze dan nee zeggen. Laten rusten en nog een weekje wachten en weer vragen (krul)

    Dat was ongeveer een week geleden al bekend of nog langer geleden? :'D Een vriend van me vroeg of ik mee ging, en ik vind ze wel vet, dus ik ga misschien ook nog heen (:

    Gewoon doordrammen, zeuren, slijmen, huilen totdat het mag.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Heeeeeeeel hard slijmen,Werkte bij mij ook met Tokio Hotel en Cinema Bizarre.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Avery schreef:
    Dat was ongeveer een week geleden al bekend of nog langer geleden? :'D Een vriend van me vroeg of ik mee ging, en ik vind ze wel vet, dus ik ga misschien ook nog heen (:

    Gewoon doordrammen, zeuren, slijmen, huilen totdat het mag.


    Ja ik weet het, de kaartverkoop loopt al, maar ik kom er nu pas achter en ik ben zooooooooo blij :D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Oeh, awesome. Jammer dat ik geen geld heb en niet weet waar ik dan woon :l


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OMG OMG WAAR EN WANNEER? D:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Voiceless schreef:
    Oeh, awesome. Jammer dat ik geen geld heb en niet weet waar ik dan woon :l


    How do you mean?

    Of is dat privacy?


    There was a time, when noting would last ..

    Komen ze?!
    Ik keek laatst nog, toen stond het er nog niet.

    Meh! Ik wil óók!

    Heel hard smeken, zeuren zeuren zeuren. Elke dag vijf keer vragen.
    Maar het kan ze ook nog harder gaan tegen staan daardoor... Jij kent je ouders het beste.
    Succes anyway.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Primrose schreef:
    OMG OMG WAAR EN WANNEER? D:

    Amsterdam, melkweg halfnegen vier april...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    (...)
    Amsterdam, melkweg halfnegen vier april...

    OOOOMG IK MOET DAAR HEEN ! Ik zit hier te huilen man D: Ik hoop echt al jaren dat ze naar NL komen O_O


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Primrose schreef:
    (...)
    OOOOMG IK MOET DAAR HEEN ! Ik zit hier te huilen man D: Ik hoop echt al jaren dat ze naar NL komen O_O


    Ik sluit bij je aan, ik ga dood als ik niet heenmag, ik moet en zal aargh...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Oké, nu ben ik echt boos. Ik mis dus 4 van mijn favoriete bands omdat ze het nodig vinden om helemaal in Amsterdam op te treden, waar ik dus nooit van mijn leven heen kan >.<


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Maar het is op een zaterdag :3 Dus ik ga maar een overnachting in Amsterdam voor m'n verjaardag vragen :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Primrose schreef:
    Maar het is op een zaterdag :3 Dus ik ga maar een overnachting in Amsterdam voor m'n verjaardag vragen :9~

    Dat zouden mijn ouders echt nooit goed vinden, maar ik zou niet weten hoe het anders zou moeten...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.