• Vorig jaar ben ik met mijn vriendin op een zomerkamp geweest van crossroads. Nu wilden we dit jaar weer, maar de vakanties vonden we eigenlijk niet zo leuk meer op die site. Weet iemand misschien een leuke vakantieorganisatie voor jongeren?


    it's so empty living behind these castle walls

    Nee, sorry. Ik ga altijd met scouts ;p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Als je van België bent kan je met jongerentravel of kazou ofzo gaan?

    Obliviate schreef:
    Als je van België bent kan je met jongerentravel of kazou ofzo gaan?
    Nee, ik woon in Nederland (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    (...)Nee, ik woon in Nederland (:

    Sorry, dan weet ik het niet.
    Hopelijk vind je toch iets. :')

    Ga bij scouting, die zomerkampen zijn áltijd geweldig :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Primrose schreef:
    Ga bij scouting, die zomerkampen zijn áltijd geweldig :Y)

    Ja klopt, dat kan ik enkel beamen. _O_
    Ik zit al voor mijn 13de jaar bij scouts (in België dan) en daar beleef ik de beste tijden van mijn leven. En het kamp is echt altijd geweldig! :'D

    Ik ben nog nooit op zomerkamp geweest. Ik ga wel elk oktober op judokamp


    "Ignite, my love. Ignite."

    Primrose schreef:
    Ga bij scouting, die zomerkampen zijn áltijd geweldig :Y)


    Inderdaad! :9~
    Scouts zijn gewoon geweldig in het organiseren van kampen, in ieder geval wij wel hahaa.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Simbo heb je heel veel keus. Daar heb ik vorig jaar een surfvakantie meegedaan. Het was echt awesome!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 20:24 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Klikt u toch hier


    #WWED - What Would Emma Do?

    mambo.nl, daar hebben wij de onze geboekt. Surfvakantie in Frankrijk 8D


    No growth of the heart is ever a waste

    Voiceless schreef:
    (...)

    Inderdaad! :9~
    Scouts zijn gewoon geweldig in het organiseren van kampen, in ieder geval wij wel hahaa.

    Oh wij niet, lol. Wij mogen dit jaar voor het eerst ons eigen kamp organiseren en dat vind ik helemaal niet leuk :') Dan is het geen verassing meer. Waar gaan jullie heen? :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Primrose schreef:
    (...)
    Oh wij niet, lol. Wij mogen dit jaar voor het eerst ons eigen kamp organiseren en dat vind ik helemaal niet leuk :') Dan is het geen verassing meer. Waar gaan jullie heen? :9~


    Dit jaar met de hele groep, omdat we 100 jaar bestaan. Dat wordt niet drinken ben ik bang haha, hele kamp verpest :$
    We gaan volgend jaar naar Frankrijk haha. Maar zit jij ook bij de Explo's? :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Er staat een advertentie van expertvakanties.nl in de Girlz. Maar ik weet niet of dat wat is XD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Voiceless schreef:
    (...)

    Dit jaar met de hele groep, omdat we 100 jaar bestaan. Dat wordt niet drinken ben ik bang haha, hele kamp verpest :$
    We gaan volgend jaar naar Frankrijk haha. Maar zit jij ook bij de Explo's? :9~

    Jup, maar daar ben ik al bijna weer te oud voor, maar ik kan niet naar de stam omdat we die niet hebben :'D Ben het oudste lid :Y) Wij gaan deze zomer met een andere Explo groep op kamp en die zijn allemaal 14, 15 of 16 ._. En dan ben ik al 18. Daar baal ik wel van hoor :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.