• Ik heb al vaker mensen gezien, die op een geestenverhaal altijd "Eerst zien, dan geloven", antwoorden. Maar zelf geloven ze dan in God, maar die hebben ze toch ook niet gezien?
    (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind dat iets totaal anders. God is meer een gevoel, een steun, etc. (Ik geloof niet in God, maar snap het wel als anderen het doen) Het is ook een reden voor bestaan zoeken (God) en een natuurlijke kracht die alles in handen heeft. Geesten zijn iets totaal anders. (Oke, het is vaag uitgelegd, maar ik ben nooit goed geweest in dingen met 'God' uit te leggen)


    Get outta my head!

    Het slaat misschien nergens op, maar daar denken mensen verder niet over na als ze zo'n reactie plaatsen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het slaat misschien nergens op, maar daar denken mensen verder niet over na als ze zo'n reactie plaatsen.



    Ik heb het niet zo echt over reacties.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind dat godsdienst ding (: goed verwoord door Bring Me The Horizon: ''I look up to the sky, there may be nothing there to see. But if i don't believe in him, why would he believe in me?''

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 20:14 ]

    Ik zeg dat ook altijd, maar ik geloof verder ook niet in god dusja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.