• Ik heb al vaker mensen gezien, die op een geestenverhaal altijd "Eerst zien, dan geloven", antwoorden. Maar zelf geloven ze dan in God, maar die hebben ze toch ook niet gezien?
    (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    je heb gelijk ik snap het ook nie:S


    Shoganai i ne~

    Ik geloof nergens in. Zelfs mijn eigen intuïtie niet.

    Maar je hebt wel een hard punt.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2011 - 19:38 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Nog niet gemerkt.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Dat klopt, ik geloof ook niet in god.
    Ik geloof dat er een wetenschappelijke verklaring is voor het ontstaan van de aarde.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Geesten zijn iets anders dan God. Ik geloof zeker niet in geesten, maar in God weet ik niet.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    FlamesBegin schreef:
    je heb gelijk ik snap het ook nie:S

    Ik geloof wel in geesten en geloof ook dat er iets is alleen voor het een heb ik bewijs en voor het ander niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Sid schreef:
    Geesten zijn iets anders dan God. Ik geloof zeker niet in geesten, maar in God weet ik niet.


    Als je rondbazuint dat je eerst iets wil zien en daarna gelooft, wat is het nut dan aan in een God geloven?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik geloof in geesten, maar niet in god.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb nog nooit op die manier gereageerd & ik geloof in god.
    Dus, ik ben het er niet mee eens vanuit mijn perspectief.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eerlijk gezegd slaat dat inderdaad nergens op...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Tragically schreef:
    Dat klopt, ik geloof ook niet in god.
    Ik geloof dat er een wetenschappelijke verklaring is voor het ontstaan van de aarde.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    FCBarcelona schreef:
    Ik geloof in geesten, maar niet in god.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik zeg dat ook altijd, maar ik geloof wel niet in god.

    Emollient schreef:
    (...)

    Als je rondbazuint dat je eerst iets wil zien en daarna gelooft, wat is het nut dan aan in een God geloven?

    Ik heb nog nooit zo'n reactie gegeven, om even duidelijk te zijn (:
    Mja, volgens mij is God iets abstract, liefde of het goede eigenlijk. Maar geesten zijn dat niet, al zijn ze vaak onzichtbaar. God stuurt niets, geesten laten dingen kapot vallen ofzo. Kan je je daar in vinden?
    (Ik zeg dit nu niet om dwars te liggen hoor, was gewoon mijn mening (: )


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)
    Ik heb nog nooit zo'n reactie gegeven, om even duidelijk te zijn (:
    Mja, volgens mij is God iets abstract, liefde of het goede eigenlijk. Maar geesten zijn dat niet, al zijn ze vaak onzichtbaar. God stuurt niets, geesten laten dingen kapot vallen ofzo. Kan je je daar in vinden?
    (Ik zeg dit nu niet om dwars te liggen hoor, was gewoon mijn mening (: )


    Ik wou gewoon zeggen als je zegt dat je "Eerst altijd wil zien en dan geloven", en je dat bij alles doet. God zie je niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.